Главная » Готовые студенческие работы

Готовые студенческие работы

Диссертации (1173 шт.)
Дипломные (81 шт.)
Курсовые (664 шт.)
Контрольные (1493 шт.)
Задачи (119 шт.)
Шпаргалки (11 шт.)
Рефераты (335 шт.)
Научные работы (11 шт.)


Сортировать по:
наименованию (возр | убыв), цене (возр | убыв), рейтингу (возр | убыв)


<< пред   1   ...  9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19    ...   389   след >>




Тема: Інтелектуальне право
Код работы: 207-15032
Описание: ЗМІСТ
Вступ 3
1. Завдання ДСІВ 5
2. Структура ДСІВ 8
Висновки 11
Список використаної літератури: 12
Стоимость: 60.00 грн.


Тема: Інтелектуальне право
Код работы: 207-15033
Описание: ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Зміст правовідносин щодо торгівельних марок 5
2. Майнові права інтелектуальної власності на торговельну марку 9
3. Види торговельних марок 11
4. Функції торгівельної марки 13
ВИСНОВОК 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16
Стоимость: 60.00 грн.


Тема: Інтелектуальне право
Код работы: 207-15034
Описание: Організаційні форми підприємств: переваги та недоліки
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Ознаки та види організаційно-правових форм підприємницької діяльності 5
2. Переваги та недоліки організаційно-правових форм підприємницької діяльності 7
Висновки 11
Список використаної літератури: 13
Стоимость: 60.00 грн.


Тема: Інформатика
Код работы: 201-10274
Описание: Зміст:
Вступ 3
1. Основні етапи створення сайту 4
1.1 Вплив дисплеїв на Web-дизайн 5
1.2 Стандартні розміри і дозволи дисплеїв 6
1.3 Альтернативні дисплеї 7
2. Вибір структури web-сторінки 8
2.1 Створення фіксованих і гнучких Web-сторінок 8
2.2 Розробка комбінованих Web-сторінок 10
2.3 Macromedia Flash 11
2.4 Стратегія розробки 15
Висновок 18
Список літератури: 20
Стоимость: 67.50 грн.


Тема: Інформатика
Код работы: 201-10332
Описание: Тема: «Поняття архітектури та технології клієнт-сервер»
Зміст:
Вступ 3
Поняття архітектури та технології клієнт-сервер 4
Висновок 13
Список літератури 14
Стоимость: 67.50 грн.


Тема: Інформатика
Код работы: 201-10341
Описание: Тема: «Огляд спеціалізованих програм обробки текстової інформації, що використовуються під час створення Інтернет-ресурсу»
Зміст:
Вступ 3
Огляд спеціалізованих програм обробки текстової інформації, що використовуються під час створення Інтернет ресурсу 4
Рівні створення web-сторінок 4
Огляд редакторів для верстки веб-сторінок 5
Візуальні редактори 6
Macromedia dreamweaver mx 6
Adobe golive і livemotion 8
Microsoft Frontpage 10
Текстові редактори 12
HOMESITE 12
HTML PAD 13
Висновок 15
Список літератури 16
Стоимость: 67.50 грн.


Тема: Інформаційне право
Код работы: 201-08226
Описание: План:
Завдання 4 3
Завдання 5 5
Стоимость: 45.00 грн.


Тема: Інформаційне право
Код работы: 201-08237
Описание: План:
Вступ 3
1. Вплив засобів інформації на систему гілок державної влади. 4
2. Поняття збереження інформації, види архівів та їх правовий статус відповідно до законодавства. 8
Задача 1. 10
Задача 2. 11
Висновок 12
Список використаної літератури: 13
Стоимость: 60.00 грн.


Тема: Інформаційне право
Код работы: 201-08448
Описание: План
Вступ
1. Засоби масової інформації, преса, радіо, телебачення, електронні засоби масової інформації як суб’єкти інформаційно-правових відносин.
2. Право на доступ до інформації.
3. Державна таємниця. Поняття «таємна інформація», «цілком таємна інформація», «інформація особливої важливості».
4. Завдання 1
В газеті розповсюджувалася реклама без помітки «на правах реклами» в розділі, відокремленому від решти матеріалів смугою і знайомств. На останній смузі, у вихідних даних газети, поміщалася ремарка наступного змісту: «Матеріали, помічені знайомий ®, розповсюджуються на правах реклами». Чи правомірні дії редакції?
5. Завдання 2
Керівник підприємства видав наказ, що забороняє його працівникам давати які-небудь коментарі представникам засобів масової інформації, що стосуються діяльності компанії, без особистої вказівки на те самого директора або його першого заступника. Дати юридичну оцінку такої заборони.
Висновок
Список використаної літератури
Стоимость: 120.00 грн.


Тема: Інформаційне право
Код работы: 201-08478
Описание: План:
Вступ 3
1. Засоби масової інформації, преса, радіо, телебачення, електронні засоби масової інформації як суб’єкти інформаційно-правових відносин. 4
2. Право на доступ до інформації. 9
3. Державна таємниця. Поняття «таємна інформація», «цілком таємна інформація», «інформація особливої важливості». 11
Завдання 1 13
В газеті розповсюджувалася реклама без помітки «на правах реклами» в розділі, відокремленому від решти матеріалів смугою і знайомств. На останній смузі, у вихідних даних газети, поміщалася ремарка наступного змісту: «Матеріали, помічені знайомий ®, розповсюджуються на правах реклами». Чи правомірні дії редакції?
Завдання 2 14
Керівник підприємства видав наказ, що забороняє його працівникам давати які-небудь коментарі представникам засобів масової інформації, що стосуються діяльності компанії, без особистої вказівки на те самого директора або його першого заступника. Дати юридичну оцінку такої заборони.
Висновок 16
Список використаної літератури: 18
Стоимость: 120.00 грн.

<< пред   1   ...  9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19    ...   389   след >>