Версия для печати Версия для печати

Тема: Інформаційне право

Код работы: 201-08478
Стоимость: 120.00 грн.
Кол-во:  
Оценить
Описание:
Фото
Отзывы
Сопутствующее
Спросить
План:
Вступ 3
1. Засоби масової інформації, преса, радіо, телебачення, електронні засоби масової інформації як суб’єкти інформаційно-правових відносин. 4
2. Право на доступ до інформації. 9
3. Державна таємниця. Поняття «таємна інформація», «цілком таємна інформація», «інформація особливої важливості». 11
Завдання 1 13
В газеті розповсюджувалася реклама без помітки «на правах реклами» в розділі, відокремленому від решти матеріалів смугою і знайомств. На останній смузі, у вихідних даних газети, поміщалася ремарка наступного змісту: «Матеріали, помічені знайомий ®, розповсюджуються на правах реклами». Чи правомірні дії редакції?
Завдання 2 14
Керівник підприємства видав наказ, що забороняє його працівникам давати які-небудь коментарі представникам засобів масової інформації, що стосуються діяльності компанії, без особистої вказівки на те самого директора або його першого заступника. Дати юридичну оцінку такої заборони.
Висновок 16
Список використаної літератури: 18

Есть вопросы?

Вы можете задать нам вопрос(ы) с помощью следующей формы.

Имя:

Email

Пожалуйста, сформулируйте Ваши вопросы относительно Інформаційне право: