ЗМІСТ
1. Організаційна структура юридичної служби підприємства. 3
2. Посадові особи юридичної служби підприємства. 5
3. Керівництво юридичною службою. 7
4. Методичне керівництво діяльністю юридичною службою. 9
ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ 12
2.1. Як розподіляються обов’язки серед працівників юридичної служби?
2.2. Як ведеться діловодство в юридичній службі?
2.3. Які критерії оцінювання діяльності юридичної служби підприємства?
ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ 16
3.1. Скласти положення про юридичну службу підприємства і затвердити його.
3.2. Вирішити ситуацію.
Між приватним підприємством та товариством з обмеженою відповідальністю було укладено договір на виконання маркетингових досліджень. Незважаючи на перерахований ПП. аванс, що було передбачено договором, ТОВ так і не розпочало виконання робіт, а гроші з штрафними санкціями повернути відмовилось. Юрист ПП після вжиття заходів досудового врегулювання в установленому законом порядку подав позов до суду. Але у канцелярії суду, до якої він приніс пакет документів, відмовилися їх приймати, посилаючись на те, що відповідно до ч. 4 ст. 6 ГПК України, копії документів, якими заявник обґрунтовував свої вимоги, не були нотаріально засвідчені.
Якими нормативними актами регламентується порядок оформлення і подання на розгляд копій процесуальних та інших документів? Яким актом законодавства визначено поняття належним чином засвідчені копії? Підготувати претензію (досудове врегулювання передбачено умовами укладеного договору). Підготувати позовну заяву до суду. Чи є законною відмова працівників канцелярії прийняти документи із посиланням на ч. 4 ст. 6 ГПК України? Які подальші дії юриста ПП?
Список використаних джерел 27
Отзывы
Для того чтобы оставлять отзывы, необходимо авторизоваться.