13.00.04 – теорія і методика професійної освіти
Дисертаціян а здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙ-НОГО СПІЛКУВАННЯ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ 10
1.1. Культура спілкування як філософське, соціологічне і психолого-педагогічне поняття 10
1.2. Структурна модель культури професійного спілкування менеджера невиробничої сфери 26
1.2.1. Мотиваційно-ціннісний компонент культури професійного спіл¬ку-вання 29
1.2.2. Перцептивний компонент культури професійного спілкування 41
1.2.3. Інтерактивний компонент культури професійного спілкування 47
1.2.4. Комунікативний компонент культури професійного спілкування 55
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ 64
2.1. Показники і критерії сформованості культури професійного спілку-вання у студентів 64
2.2. Аналіз сформованості культури професійного спілкування у майбут¬ніх менеджерів 76
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПЕДАГОГІІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАН¬НЯ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 104
3.1. Педагогічні умови та методика формування у майбутніх менеджерів культури професійного спілкування 104
3.2. Формування у студентів культури професійного спілкування у процесі вивчення іноземної мови 154
3.3. Аналіз результатів формуючого експерименту 178
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 192
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 198
ДОДАТКИ 213
Отзывы
Для того чтобы оставлять отзывы, необходимо авторизоваться.