Версия для печати Версия для печати

Тема: АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ

Код работы: 212-15180
Стоимость: 1 000.00 грн.
Кол-во:  
Оценить
Описание:
Фото
Отзывы
Сопутствующее
Спросить
Спеціальність 12.00.07 - теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ:
ВСТУП . 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ
1.1. Місце і роль адміністративної відповідальності у адміністративно-правовому регулюванні рекламної діяльності .10
1.2. Правові засади адміністративної відповідальності за
порушення законодавства про рекламу . 23
Висновки до розділу .34
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДІВ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРОСТУПКІВ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Поняття та зміст об’єкта проступків у сфері рекламної діяльності .36
2.2. Реклама та рекламна діяльність як предмет адміністративного проступку . 48
2.3. Характеристика об`єктивної сторони проступків у сфері рекламної діяльності . 66
2.4. Поняття та загальна характеристика суб`єкта адміністративного проступку у сфері рекламної діяльності . 98
2.5. Характеристика суб`єктивної сторони проступків у сфері рекламної діяльності .109
Висновки до розділу 122

Есть вопросы?

Вы можете задать нам вопрос(ы) с помощью следующей формы.

Имя:

Email

Пожалуйста, сформулируйте Ваши вопросы относительно АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ: