Спеціальність 12.00.07 - теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ:
ВСТУП . 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ
1.1. Місце і роль адміністративної відповідальності у адміністративно-правовому регулюванні рекламної діяльності .10
1.2. Правові засади адміністративної відповідальності за
порушення законодавства про рекламу . 23
Висновки до розділу .34
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДІВ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРОСТУПКІВ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Поняття та зміст об’єкта проступків у сфері рекламної діяльності .36
2.2. Реклама та рекламна діяльність як предмет адміністративного проступку . 48
2.3. Характеристика об`єктивної сторони проступків у сфері рекламної діяльності . 66
2.4. Поняття та загальна характеристика суб`єкта адміністративного проступку у сфері рекламної діяльності . 98
2.5. Характеристика суб`єктивної сторони проступків у сфері рекламної діяльності .109
Висновки до розділу 122
Отзывы
Для того чтобы оставлять отзывы, необходимо авторизоваться.