Главная » Готовые студенческие работы

Готовые студенческие работы

Диссертации (1173 шт.)
Дипломные (81 шт.)
Курсовые (664 шт.)
Контрольные (1493 шт.)
Задачи (119 шт.)
Шпаргалки (11 шт.)
Рефераты (335 шт.)
Научные работы (11 шт.)


Сортировать по:
наименованию (возр | убыв), цене (возр | убыв), рейтингу (возр | убыв)


<< пред   1   ...  32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42    ...   389   след >>




Тема: Адміністративний процес
Код работы: 210-12002
Описание: ЗМІСТ
Задача 1 3
Авдюкова А.П. звернулася до Київського районного суду м. Харкова з позовом до Іванова Д.П. про захист її авторського права. В обґрунтування позову вона посилалася на те, що відповідач - редактор газети «Новини Харкова», опублікував її статтю, змінивши заголовок, вилучив більшу частину авторського тексту, а також доповнив статтю своїм текстом та коментарем від редакції. Рішенням Київського районного суду м. Харкова в задоволенні позову Авдюковій Д.П. було відмовлено. Харківський апеляційний суд скасував рішення суду і направив справу на новий розгляд, вказавши, зокрема, на необхідність притягнення до участі в справі редакції газети.
1. Чи правильні дії Харківського апеляційного суду?
2. Яким повинно бути процесуальне положення газети у випадку притягнення до справи?
3. Назвіть правила заміни неналежної сторони.
4. Яка відмінність процесуального положення третьої особи, що не заявляє самостійних вимог, співвідповідача, належного відповідача?
Задача 2 8
17 червня 2001 року Кузьменко В.А. купив в універмазі «Харків» костюм і черевики, попередньо їх приміривши й оглянувши. Прийшовши додому, він знову став приміряти костюм, але фасон і колір йому не сподобалися. Порадившись із дружиною, Кузьменко вирішив обміняти костюм у найближчу неділю, 21 червня. Костюм він більше не надівав. 20 липня, повертаючись з роботи, Кузьменко, спіткнувся на сходах, а потім вирішив, що на одному з нових черевиків з носка відривається підошва. 21 червня Кузьменко В.А. прийшов до універмагу і поставив вимогу обміняти костюм, а за черевики повернути гроші. Адміністрація універмагу обміняти костюм відмовилася, посилаючись на те, що костюм цілком доброякісний, відповідного розміру і ніяких серйозних причин для обміну немає. Що ж стосується черевиків, то адміністрація погодилася прийняти їх назад, але лише в обмін на іншу пару.
Кузьменко В.А. не погодився з такою відповіддю адміністрації й звернувся із позовом до суду за своїм місцем проживання. Проте йому було відмовлено в прийомі позовної заяви на тій підставі, що по таким справам необхідно дотриматись досудового порядку розгляду спору і звернутися спочатку до адміністрації універмагу з письмовою претензією. Крім того, суддя пояснив Кузьменко, що після того, як він звернеться і претензією до універмагу і в разі якщо йому знову підмовлять у задоволенні вимог, то він повинний звернутися до суду за місцем знаходження універмагу (Харків», а не за своїм місцем проживання. До позовної заяви повинна бути прикладена квитанція про сплату державного мита в розмірі 5 % вартості костюма і черевиків.
1. Чи правильно діяв суддя?
2. Назвіть підстави, за якими суддя має право відмовити в прийнятті позовної заяви.
Задача 3 12
Петренко Т.С. звернулася до суду з позовом до колишнього чоловіка і його матері Петрової М.Ф. про поділ житлової площі і вселення.
У судовому засіданні вона підтримала свої вимоги, пояснивши, що після розірвання шлюбу відношення з відповідачами зіпсувалися, а місяць тому вони вставили в двері квартири новий замок, ключі від якого їй не дають, в результаті чого вона змушена разом із неповнолітньою дочкою жити у подруги. Крім того, позивачка зазначила, що спірна квартира загальною житловою площею 38 кв. м. складається з двох однакових за площею ізольованих кімнат, тому їй із дочкою повинна бути виділена житлова кімната розміром 19 кв. м.
Відповідачі позов не визнали, пояснивши, що мешкати з позивачкою в одній квартирі не бажають, у зв'язку з цим і вставили новий замок. Вони вважають, що розділ житлової площі не допустимий, тому що ця житлова площа була надана Петровій М.Ф. в той час, коли вона працювала на заводі. Представник житлово-комунального управління в судовому засіданні заявив, що розділ житлової площі неприпустимий, тому що в квартирі сполучений санвузол.
Суд заслухав показання свідків, які підтвердили те, що позивачці чинилися перешкоди в користуванні квартирою, оголосив зміст довідки про склад сім'ї і прописку, оглянув план квартири. Порадившись у нарадчій кімнаті, суд ухвалив рішення, у якому зокрема було зазначено:
«Позов Петренко Тетяни Сергіївни до Петренко Леоніда Васильовича і Петрової Марії Федорівни про поділ житлової площі і вселення задовольнити частково. Вселити Петренко Тетяну Сергіївну з неповнолітньою дочкою Світланою в квартиру № 23, в б. 5-Д по вул. Світла в м. Харкові». На це рішення Петренко Т.С. подала апеляційну скаргу, вважаючи, що суд не обґрунтовано відмовив їй у поділі житлової площі.
1. Складіть проект апеляційної скарги. Недостатні дані доповніть за своїм розсудом.
Список використаної літератури: 15
Стоимость: 75.00 грн.


Тема: Адміністративний процес
Код работы: 207-13109
Описание: ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ I Провадження поняття, зміст. 5
1.1. Наукові точку зору до визначення провадження адміністративно процесуального права 5
1.2. Повноваження органів державної влади, з реалізації проваджень. 10
Розділ II Класифікація 13
2.1. Класифікація 13
2.2. Особливості деяких з них 17
Розділ III Поняття провадження адміністративного процесу в країнах ЄС(іноземний досвід) 24
Висновок 29
Список використаної літератури: 32
Стоимость: 180.00 грн.


Тема: Адміністративний процес
Код работы: 207-13124
Описание: ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1. Юрисдикція суду: зміст та загальні критерії визначення 5
1.1. Поняття адміністративної юрисдикції 5
1.2. Ознаки адміністративної юрисдикції 8
1.3. Критерії визначення адміністративної юрисдикції . 12
Розділ 2. Окремі питання юрисдикції адміністративних судів 14
2.1. Юрисдикція адміністративних судів щодо вирішення адміністративних справ 14
2.2. Визначення меж адміністративної юрисдикції 16
2.3. Аналіз окремих питань юрисдикції адміністративних судів 22
Розділ 3. Проблеми адміністративної юрисдикції 25
3.1. Характеристика проблем розмежування юрисдикцій 25
3.2. Дослідження проблемних питань адміністративної юрисдикції 32
ВИСНОВОК 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
Стоимость: 180.00 грн.


Описание: Спеціальність – 12.00.07.- теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право;інформаційне право.
ДИСЕРТАЦІЯ на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСОБИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ
Вступ 3
Розділ I. Громадська безпека – об’єкт адміністративно-правової охорони
1.1. Соціально-правова характеристика громадської безпеки. Співвідношення громадської безпеки і громадського порядку 12
1.2. Законодавче регулювання забезпечення громадської безпеки 32
1.3. Заходи запобігання (попередження) та припинення адміністративно-правових правопорушень в сфері громадської безпеки, їх види, місце та значення в системі адміністративного примусу .53
1.4. Адміністративна відповідальність в системі адміністративно-правових заходів забезпечення громадської безпеки 65
Розділ II. Адміністративна відповідальність за порушення громадської безпеки
2.1. Організаційно-правові засади адміністративної відповідальності за порушення в сфері громадської безпеки . .95
2.2. Цілі адміністративної відповідальності за правопорушення в сфері громадської безпеки 115
2.3. Адміністративні правопорушення в сфері громадської безпеки 136
2.4. Забезпечення законності при застосуванні адміністративних стягнень за порушення правил громадської безпеки . . . 158
Висновки 173
Список використаних джерел 179
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 — теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове і банкове право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ТА ЗНАЧЕННЯ ДОЗВІЛЬНОЇ СИСТЕМИ В АДМІ-НІСТРАТИВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ 10
1.1. Сутність адміністративної діяльності органів внутрішніх справ, поняття та значення здійснення дозвільної системи як одного з її напрямків 10
1.2. Поняття та види об’єктів, дозвільну систему щодо яких здійснюють органи внутрішніх справ 32
1.3. Проблеми правового регулювання діяльності органів внутрішніх справ по здійсненню дозвільної системи 50
РОЗДІЛ 2. АДМІНІСТРАТИВНО – ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ ПО ЗДІЙСНЕННЮ ДОЗВІЛЬНОЇ СИСТЕМИ 68
2.1. Організація діяльності органів внутрішніх справ по здійсненню дозвільної системи 68
2.2. Характеристика правил видачі дозволів на. функціонування об’єктів дозвільної системи 78
2.3. Сутність, форми та методи контролю за об’єктами дозвільної системи 108
РОЗДІЛ 3. АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ ДОЗВІЛЬНОЇ СИСТЕМИ 119
3.1. Загальна характеристика адміністративної відповідальності за порушення правил дозвільної системи 119
3.2. Адміністративні проступки в сфері здійснення дозвільної системи та відповідальність за їх вчинення 137
ВИСНОВКИ 158
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 160
ДОДАТОК А 173
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП . . 4
РОЗДІЛ І. СТАНОВЛЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА ПОБУДОВА ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРИ МВС УКРАЇНИ
1.1. Історико-правовий аспект становлення державних охоронних організацій . .12
1.2. Місце та призначення міліції охорони в системі МВС України . 23
1.3. Загальна характеристика організаційної побудови Державної служби охорони при МВС України . . .32
РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРИ МВС УКРАЇНИ
2.1. Завдання Державної служби охорони при МВС України . 42
2.2. Функції діяльності підрозділів Державної служби охорони при МВС України . 50
2.3. Принципи діяльності Державної служби охорони при МВС України 66
2.4. Особливості державного змісту та кадрового забезпечення діяльності Державної служби охорони при МВС України .76
РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ ДЕРЖАВНОЮ СЛУЖБОЮ ОХОРОНИ ПРИ МВС УКРАЇНИ
3.1. Методи організації та здійснення охорони об’єктів підрозділами Державної служби охорони при МВС України .88
3.2. Особливості використання адміністративно-запобіжних заходів у діяльності підрозділів Державної служби охорони при МВС України 115
3.3. Особливості використання заходів адміністративного припинення у діяльності підрозділів Державної служби охорони при МВС України 130
3.4. Особливості здійснення адміністративно-юрисдикційної діяльності Державною службою охорони при МВС України 150
3.5. Напрями удосконалення діяльності Державної служби охорони при МВС України 169
ВИСНОВКИ .178
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . 187
ДОДАТКИ 202
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 - теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
Зміст
Вступ .4
Розділ 1. Теоретико-правові засади адміністративно-правових відносин в сфері охорони громадського порядку 12
1.1. Методологічні підходи до дослідження адміністративно-правових відносин в сфері охорони громадського порядку 12
1.2. Поняття та види адміністративно-правових відносин 18
Розділ 2. Громадський порядок як категорія адміністративно-правової науки .29
2.1. Сутність громадського порядку 29
2.2. Громадський порядок у політико-правовому розумінні . .38
2.3. Громадський порядок в поліцейському розумінні: ознаки та форми прояву .45
2.4. Модель громадського порядку 62
Розділ 3. Зміст і значення охорони громадського порядку 71
3.1. Виникнення необхідності охорони громадського порядку 71
3.2. Забезпечення громадського порядку: роль громадян та органів виконавчої влади . . .88
3.3. Діяльність поліції зарубіжних країн по охороні громадського порядку .104
3.4. Відносини, що виникають у процесі поліцейської діяльності спеціальних органів виконавчої влади 125
Висновки .148
Список використаної літератури .158
Додатки 179
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП .4
РОЗДІЛ І
ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ПРАВОВИХ ВІДНОСИН У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПРАВОВІЙ НАУЦІ .18
РОЗДІЛ ІІ
ЗАГАЛЬНА КАТЕГОРІЯ ПРАВОВІДНОСИН І АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ 63
2.1. Постановка проблеми .63
2.2. Правовідносини, суспільні відносини та норми права .72
2.3. Загальна класифікація правовідносин 80
2.4. Структура правовідносин 92
2.5. Підстави виникнення, припинення та трансформації правовідносин .109
РОЗДІЛ ІІІ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ ЯК КАТЕГОРІЯ ПУБЛІЧНОГО ПРАВА .132
3.1. Дихотомія “публічне право – приватне право” і категорія адміністративно-правових відносин .132
3.2. Адміністративне право як право публічне 153
3.3. Поняття та ознаки адміністративних правовідносин .180
3.4. Класифікація адміністративно-правових відносин 194
3.5. Норма адміністративного права, її реалізація та виникнення адміністративно-правових відносин 218
РОЗДІЛ ІV
РЕГУЛЯТИВНІ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ 242
4.1. Соціальне управління (врядування) як середовище виникнення адміністративно-правових відносин .242
4.2. Державне управління (врядування) та адміністративно-правові відносини 266
4.3. Підстави виникнення адміністративно-правових відносин .294
РОЗДІЛ V
АДМІНІСТРАТИВНО–ПРАВОВІ ОХОРОННІ ВІДНОСИНИ 322
5.1. Адміністративно-правові охоронні відносини як результат трансформації правовідносин регулятивних 322
5.2. Охоронні адміністративно–правові відносини як форма реалізації засобів державного примусу 333
5.3. Адміністративно-правові делікти як підстава трансформації адміністративно-правових регулятивних відносин у адміністративно–правові охоронні відносини 349
ВИСНОВКИ 367
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ .379
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження державного регулювання в сфері господарювання 17
1.1. Роль держави в сфері господарської діяльності в умовах ринкової економіки 17
1.2. Публічно-правові засади забезпечення господарського порядку в умовах різноманіття суб'єктів господарювання різних форм власності 41
1.3. Сутність і призначення державного регулювання господарської діяльності в демократичному суспільстві з соціально орієнтованою ринковою економікою 65
1.4. Правові засади організації державного регулювання господарської діяльності в Україні 82
1.5. Із досвіду правового забезпечення державного регулювання господарської діяльності у зарубіжних країнах 105
Розділ 2. Регуляторна діяльність органів виконавчої влади як об'єкт адміністративно-правового регулювання 123
2.1. Адміністративно-правова природа та принципи регуляторної діяльності органів виконавчої влади у сфері господарювання 123
2.2. Правові методи регуляторної діяльності органів виконавчої влади 146
2.2.1. Методи забезпечення соціальної спрямованості економіки 156
2.2.2. Методи забезпечення економічної безпеки суспільства і держави 176
2.2.3. Методи стимулювання суспільно важливих видів господарської діяльності. 187
2.3. Розвиток форм державного регулювання господарської діяльності в сфері виконавчої влади та їх правове забезпечення 197
2.3.1. Програмування соціально-економічного розвитку держави 199
2.3.2. Регуляторні акти 208
2.3.3. Адміністративні договори 221
Розділ 3. Адміністративно-правовий механізм реалізації державної регуляторної політики органами виконавчої влади 244
3.1. Концепція регуляторної реформи – програма вдосконалення державного регулювання в сфері господарської діяльності в Україні 244
3.2. Співвідношення державного регулювання та державної регуляторної політики в сфері господарювання 267
3.3. Вдосконалення адміністративно-правового режиму регуляторної діяльності органів виконавчої влади в ракурсі регуляторної реформи 289
3.4. Роль і місце Державного комітету з питань регуляторної політики та підприємництва у системі державного регулювання господарської діяльності 314
Розділ 4. Організаційно-правові проблеми впровадження засад державної регуляторної політики органами виконавчої влади та місцевого самоврядування 349
4.1. Загальні проблеми впровадження засад державної регуляторної політики в сфері виконавчої влади 349
4.2. Організаційно-правові проблеми впровадження засад державної регуляторної політики на рівні місцевого самоврядування 359
4.3. Проблеми забезпечення ефективності регуляторних актів 374
4.4. Залучення громадськості до регуляторної діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування 390
Висновки 413
Список використаних джерел 421
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 - теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1.
Теоретичні засади управлінської діяльності Державної автомобільної інспекції України щодо забезпечення безпеки дорожнього руху 10
1.1. Поняття та сутність державного управління безпекою дорожнього руху . 10
1.2. Адміністративно-правове регулювання державного управління безпекою дорожнього руху . 27
1.3. Принципи та функції державного управління безпекою дорожнього руху . 55
1.4. Організаційна структура та повноваження Державної автомобільної інспекції України . 72
Розділ 2
Організація управлінської діяльності Державної автомобільної інспекції України щодо забезпечення безпеки дорожнього руху . 93
2.1. Форми державного управління безпекою дорожнього руху . 93
2.2. Методи державного управління безпекою дорожнього руху . 106
2.3. Контрольно-наглядова діяльність Державної автомобільної інспекції України . 127
Висновки 161
Список використаних джерел 170
Стоимость: 1 000.00 грн.

<< пред   1   ...  32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42    ...   389   след >>