Сортировать по:
наименованию (возр | убыв), цене (возр | убыв), рейтингу (возр | убыв)


<< пред   1   ...  109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   след >>




Описание: Спеціальність 12.00.07 - теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження системи управління міліцією громадської безпеки в Україні
1.1. Поняття громадського порядку і громадської безпеки та їх співвідношення 13
1.2. Охорона громадського порядку і громадської безпеки як функція державного управління 37
1.3. Зміст та значення охорони громадського порядку і громадської безпеки . . 48
Висновки до розділу 1 . . 66
Розділ 2. Основні напрями та особливості організації управління міліцією громадської безпеки в Україні
2.1. Історико-правовий аспект генезису міліції громадської безпеки в Україні . . 71
2.2. Характерні риси діяльності поліції закордонних країн, основними завданням яких виступає забезпечення громадської безпеки 87
2.3. Сучасна організаційно-функціональна побудова міліції громадської безпеки України та напрямки її удосконалення . 106
2.4. Особливості управління міліцією громадської безпеки в системі органів виконавчої влади на сучасному етапі . 128
Висновки до розділу 2 . 161
Висновки . 169
Список використаних джерел . . 177
Додатки . 201
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП .4
Розділ 1. Адміністративний примус як метод діяльності державних органів 13
1.1.Поняння, ознаки адміністративного примусу і його місце в системі видів державно-правового примусу 13
1.2.Заходи адміністративного примусу: проблеми систематизації та класифікації. Місце і роль заходів адміністративного примусу, не пов’язаних з відповідальністю, в системі заходів адміністративного примусу 33
1.3. Органи державної податкової служби України як суб’єкти застосування заходів адміністративного примусу, не пов’язаного з відповідальністю .52
Розділ 2. Загально-правова характеристика заходів адміністративного примусу, не пов’язаних з відповідальністю, в діяльності органів державної податкової служби України .70
2.1. Заходи адміністративного попередження в діяльності органів державної податкової служби України .70
2.2. Заходи адміністративного припинення в діяльності органів державної податкової служби України . 90
Розділ 3. Основні тенденції розвитку та нормативного закріплення адміністративного примусу, не пов’язаного з відповідальністю, в діяльності органів державної податкової служби України .125
3.1. Аналіз зарубіжного досвіду розвитку адміністративного примусу, не пов’язаного з відповідальністю, в діяльності податкових органів та основні пріоритети його запозичення в Україні 125
3.2. Аналіз сучасного стану законопроектної роботи щодо регулювання застосування заходів адміністративного примусу, не пов’язаних з відповідальністю, в діяльності органів державної податкової служби України 136
ВИСНОВКИ 145
Список використаних джерел 150
Додатки
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП .3
Розділ 1. Контроль як функція органів державної податкової служби України 11
1.1. Поняття, властивості державного контролю та його види. Фінансовий, податковий і контроль органів державної податкової служби України як різновиди державного контролю . 11
1.2 Генезис контролю органів державної податкової служби України у вітчизняній правовій науці та законодавстві 32
1.3 Специфіка контролю органів державної податкової служби України за підприємницькою діяльністю, яка підлягає ліцензуванню 48
Розділ 2. Організаційно-правовий механізм контролю органів державної податкової служби України за підприємницькою діяльністю, яка підлягає ліцензуванню 58
2.1. Підприємницька діяльність, яка підлягає ліцензуванню, як об’єкт контролю органів державної податкової служби України .58
2.2. Принципи, мета, завдання, функції та гарантії контролю органів державної податкової служби України за підприємницькою діяльністю, яка підлягає ліцензуванню .92
2.3. Методи і методика контролю органів державної податкової служби України за підприємницькою діяльністю, яка підлягає ліцензуванню 114
Розділ 3. Основні напрямки розвитку та вдосконалення контролю органів державної податкової служби України за підприємницькою діяльністю, яка підлягає ліцензуванню .140
ВИСНОВКИ .160
Список використаних джерел 174
Додатки 199
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.01. – теорія та історія держави і права; історія політичних і правових учень
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1
СИСТЕМА ВЛАДИ У СУСПІЛЬСТВІ: ОЗНАКИ, СТРУКТУРА, ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ . 12
1.1. Публічна влада – сутність та виміри прояву . 12
1.2. Види публічної влади 28
1.3. Розвиток самоврядних засад в процесі еволюції суспільства . 40
1.4. Сутність самоврядування як однієї із форм публічної влади 60
Висновки до розділу 1 . 78
РОЗДІЛ 2
ОСОБЛИВОСТІ СПІВВІДНОШЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ І МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ 81
2.1. Формування концепцій місцевого самоврядування . 81
2.2. Сучасні погляди на природу місцевого самоврядування . 104
2.3. Місцеве самоврядування та механізми його реалізації . 119
2.4. Місцеве самоврядування у системі “держава – громадянське суспільство” 161
Висновки до розділу 2 183
ВИСНОВКИ 187
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 191
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.11 – міжнародне право
ДИСЕРТАЦІЯ на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І МІЖНАРОДНО-ПРАВОВІ ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВ-ЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У МЕЖАХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СПІВТОВАРИСТВ 12
1.1.Паризький договір 1951 р. і створення Європейського об’єднання з вугілля та сталі (ЄОВС) 12
1.2.Римські договори 1957 р.: заснування Європейського Економічного Співтовариства (ЄЕС) та Європейського співтовариства з атомної енергії (Євроатома) 23
1.3.Об’єднання виконавчих органів Європейських Співтовариств (ЄСпв.) як прообраз нинішнього Європейського Союзу (ЄС) . 37
РОЗДІЛ ІІ МІЖНАРОДНО-ПРАВОВА БАЗА СТВОРЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА РЕФОРМА СИСТЕМИ ЙОГО ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ . 54
2.1.Єдиний європейський акт (ЄЄА) 1986 р. – якісно новий ступінь інтеграційного розвитку Європейських Співтовариств 54
2.2.Характеристика Маастрихтського договору 1992 р. у світлі заснування Європейського Союзу . . 66
2.3.Реформування Європейського Союзу згідно з Амстердамськими договорами 1997 р. та Ніццьким договором 2001 р . 91
РОЗДІЛ ІІІ ПРАВОВІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ 112
3.1.Функції та повноваження Європейської Комісії . 112
3.2.Функції та повноваження Ради Європейського Союзу 137
3.3.Процедури прийняття рішень Європейського Союзу в процесі взаємодії його інституційних органів 158
ВИСНОВКИ 192
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 196
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.09 – кримінальний процес і криміналістика; судова експертиза
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП . . .3
РОЗДІЛ 1
НАУКОВІ ОСНОВИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЛІДЧОГО 11
1.1. Загальнотеоретичне підґрунтя пізнавальної діяльності слідчого . .11
1.2. Криміналістичні знання як засіб пізнавальної діяльності слідчого 38
1.3. Форми застосування криміналістичних знань у пізнавальній діяльності слідчого . .63
РОЗДІЛ 2
КРИМІНАЛІСТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПІД ЧАС РОЗСЛІДУВАННЯ ЗЛОЧИНІВ .86
2.1. Моделювання як метод пізнавальної діяльності слідчого .86
2.2. Сучасні проблеми використання слідчим криміналістичних моделей у процесі розслідування злочинів . 119
2.3. Побудова та типова методика застосування криміналістичних моделей під час розслідування злочинів 139
ВИСНОВКИ . .163
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . 172
ДОДАТКИ .195
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття вченого ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП с. 3
РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ І ДІЯЛЬНОСТІ МІЛІЦІЇ УКРАЇНИ с. 11
1.1. Поняття, предмет і елементи нормативно-правового регулювання організації і діяльності міліції України с. 11
1.2. Межі нормативно-правового регулювання організації і діяльності міліції України с. 30
Висновок до 1 розділу с. 45
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ І ДІЯЛЬНОСТІ МІЛІЦІЇ УКРАЇНИ с. 46
2.1. Конституційні засади нормативно-правового регулювання організації і діяльності міліції України с. 46
2.2. Законодавче регулювання організації і діяльності міліції України с. 62
2.3. Підзаконна регламентація організації і діяльності міліції України та місце в ній актів МВС України с. 87
2.4. Роль міжнародно-правових актів у діяльності міліції України с. 115
Висновок до 2 розділу с. 129
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ І ДІЯЛЬНОСТІ МІЛІЦІЇ УКРАЇНИ с. 132
3.1. Удосконалення існуючої нормативно-правової бази організації і діяльності міліції України с. 132
3.2. Удосконалення нормотворчої діяльності МВС України та стадій нормотворчого процесу с. 144
3.3. Удосконалення нормативно-правових актів МВС України шляхом посилення вимог до їх якості с. 160
Висновок до 3 розділу с. 170
ВИСНОВКИ с. 173
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ с. 181
ДОДАТКИ с. 201
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: 12.00.07 –теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 Державна служба в системі ДПС 15
1.1. Теоретико-прикладні передумови дослідження організаційно-правових засад проходження державної служби в органах ДПС України
1.2. Класифікація персоналу ДПС України, що підпадає під умови проходження державної служби 28
Висновки 43
РОЗДІЛ 2 Організаційно-правові умови проходження державної служби в органах ДПС України 46
2.1. Організаційно-правовий простір проходження державної служби в системі управління
2.2. Потенціал проходження державної служби в органах ДПС 69
2.3. Фактори, що забезпечують успішне проходження державної служби в органах ДПС 86
Висновки 109
РОЗДІЛ 3 Оптимізація проходження державної служби в органах ДПС 111
3.1. Стимулювання як найважливіший спосіб забезпечення успішного проходження державної служби в органах ДПС
3.2. Мотиваційні стимулятори проходження державної служби в системі ДПС України 135
3.3. Методика оцінки діяльності службовців у процесі проходження державної служби в органах ДПС України 153
Висновки 173
ВИСНОВКИ 176
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 183
ДОДАТКИ 202
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 — теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні і правові засади забезпечення законності в діяльності митних органів України 11
1.1. Загальне поняття законності в державному управлінні та її застосування щодо діяльності митних органів 11
1.2. Система митних органів та стан правового регулювання їх організації та діяльності 29
1.3. Загальна характеристика гарантій та засобів забезпечення законності в діяльності митних органів 56
Розділ 2. Засоби забезпечення законності в діяльності митних органів України 76
2.1. Основні види контролю за діяльністю митних органів 76
2.2. Внутрішній контроль як дієвий засіб забезпечення законності в діяльності митних органів 98
2.3. Напрями прокурорського нагляду в сфері діяльності митних органів 115
2.4. Розгляд скарг та інших звернень громадян як засіб забезпечення законності в діяльності митних органів 133
2.5. Види юридичної відповідальності посадових осіб митних органів 152
Висновки 167
Список використаних джерел 174
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.02 – конституційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УКРАЇНСЬКОГО КОНСТИТУЦІОНАЛІЗМУ 11
1.1. Поняття конституціоналізму 11
1.2. Принципи українського конституціоналізму 22
1.3. Система українського конституціоналізму .37
Висновки до І розділу 52
РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО КОНСТИТУЦІОНАЛІЗМУ 54
2.1. Зародження українського конституціоналізму — початок ХVІІІ ст. – середина ХІХ ст. .59
2.2. Практика конституційного будівництва і національна конституційна думка середини ХІХ ст. – початку ХХ ст. 70
2.3. Конституційне будівництво в Україні 1919–1991 роки .89
2.4. Становлення українського конституціоналізму в умовах незалежної України (1991–2003 роки) .98
Висновки до ІІ розділу .108
РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО КОНСТИТУЦІОНАЛІЗМУ 111
3.1. Конституційно-правовий статус людини і громадянина в Україні як пріоритетний напрям розвитку сучасного українського конституціоналізму .111
3.2. Організація державної влади — головний напрям розвитку сучасного українського конституціоналізму .129
3.3. Конституційний Суд — гарант сучасного українського конституціоналізму 151
3.4. Проблеми реалізації чинної Конституції України 165
Висновки до ІІІ розділу 181
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ .186
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 196
Стоимость: 200.00 грн.

<< пред   1   ...  109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   след >>