Сортировать по:
наименованию (возр | убыв), цене (возр | убыв), рейтингу (возр | убыв)


<< пред   1   2   3   4   5   6   7   8    ...   118   след >>




Описание: Спеціальність 12.00.05 – трудове право; право соціального забезпечення
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ . 4
РОЗДІЛ І. КОЛЕКТИВНІ ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПРЕДМЕТУ ТРУДОВОГО ПРАВА 17
1.1. Поняття, особливості колективних трудових відносин, їх правове опосередкування 17
1.2. Види і структура колективних трудових правовідносин 42
1.3. Профспілки як суб’єкти колективних трудових правовідносин 68
1.4. Організації роботодавців як суб’єкти колективних трудових правовідносин 88
РОЗДІЛ ІІ Соціальне партнерство у сфері праці як система колективних трудових відносин 113
2.1. Соціальне партнерство у сфері праці: поняття, правове регулювання 113
2.2. Організаційно-правові форми соціального партнерства у сфері праці 128
2.3. Участь працівників в управлінні підприємством (установою, організацією) як форма соціального партнерства 140
2.4. Колективні договори і угоди як форми соціального партнерства 153
2.5. Вирішення колективних трудових спорів як елемент системи соціального партнерства 176
РОЗДІЛ ІІІ. Міжнародні стандарти колективних трудових прав та законодавство України (порівняльно-правовий аналіз) 210
3.1. Сучасне трудове право як гарант забезпечення прав людини у сфері праці 210
3.2. Міжнародні універсальні стандарти колективних трудових прав 220
3.3. Європейські стандарти колективних трудових прав 246
3.4. Міжнародні стандарти права на свободу об’єднання та законодавство України 262
3.5. Право на колективні переговори: міжнародні стандарти та законодавство України. 279
3.6. Право на укладення колективних договорів за міжнародними актами та законодавством України 302
3.7. Право працівників на інформацію і консультації: міжнародні стандарти та законодавство України 322
3.8. Право на страйк за міжнародними актами та законодавством України 334
ВИСНОВКИ 369
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ПРИМІТОК 368
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1 ПОНЯТТЯ ТА ПРАВОВА ПРИРОДА ВИДАТКІВ У ДЕРЖАВІ 31
1.1. Еволюція видатків у державі до початку ХХ ст. та вдосконалення їх правового регулювання 34
1.1.1. Видатки в Київській Русі та за часів феодалізму 40
1.1.2. Видатки в державі у XVІІ-XVІІІ століттях 44
1.1.3. Видатки та їх фінансування в ХІХ та на початку ХХ століть 56
1.2. Видатки в Україні в епоху соціалістичної формації 72
1.3. Зміни у структурі видатків в сучасних державах 79
1.4. Критерії розмежування публічних та приватних видатків 84
Висновки до розділу 1 113
РОЗДІЛ 2 ПОНЯТТЯ ТА СИСТЕМА ПУБЛІЧНИХ ВИДАТКІВ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ 124
2.1. Публічні видатки як складова фінансової системи держави 124
2.1.1. Поняття публічних фінансів та його еволюція 125
2.1.2. Еволюція визначення фінансової системи держави 146
2.2. Публічні фінанси як категорія фінансового права 155
2.3. Система публічних фондів в Україні як матеріальна основа публічних фінансів 159
2.3.1. Публічні фонди грошових коштів держави 159
2.3.2. Публічні фонди грошових коштів місцевого самоврядування 165
2.3.3. Публічні фонди грошових коштів соціального призначення 167
2.3.4. Публічні солідарні фонди грошових коштів 170
2.3.5. Публічні накопичувальні фонди грошових коштів 174
2.4. Сучасна система публічних фінансів та публічних видатків в Україні 197
2.5. Публічні видатки як категорія фінансового права 215
2.6. Поняття та види фінансово-правових інститутів публічних видатків 227
Висновки до розділу 2 241
РОЗДІЛ 3 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРАВОВИХ РЕЖИМІВ ПУБЛІЧНИХ ВИДАТКІВ 251
3.1. Поняття та види правових режимів публічних видатків 251
3.2. Правові основи запровадження публічних накопичувальних фондів в Україні 269
3.2.1. Правовий режим утворення та діяльності Накопичувального пенсійного фонду в Україні 276
3.2.2. Правовий режим видатків Накопичувального пенсійного фонду 280
3.2.3. Державне регулювання та нагляд у системі накопичувального пенсійного забезпечення 283
3.3. Правові режими публічних недержавних пенсійних фондів в Україні 288
3.3.1. Правовий режим пенсійних виплат з недержавних пенсійних фондів 292
3.3.2. Державне регулювання діяльності недержавних пенсійних фондів в Україні 299
3.4. Особливості державного регулювання та нагляду у сфері видатків публічних накопичувальних фондів 301
3.5. Методи державного нагляду в системі накопичувального пенсійного страхування 322
3.6. Органи державного регулювання та нагляду в системі накопичувального пенсійного страхування 325
3.7. Міжнародні джерела правових основ державного регулювання у сфері публічних накопичувальних фондів 331
Висновки до розділу 3 337
РОЗДІЛ 4 КЛАСИФІКАЦІЯ ПУБЛІЧНИХ ВИДАТКІВ: ТЕОРЕТИЧНЕ ТА ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ І МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ 341
4.1. Класифікація публічних видатків у системі статистики публічних фінансів МВФ 344
4.2. Особливості класифікації видатків публічних фондів соціального призначення 359
4.3. Стан та шляхи вдосконалення класифікації публічних видатків в Україні 365
Висновки до розділу 4 377
ВИСНОВКИ 380
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 400
Додаток А. Аналіз правового режиму управління Накопичувального пенсійного фонду та його активів 438
Додаток Б. Аналіз правового режиму захисту прав учасників Накопичувального пенсійного фонду 450
Додаток В. Правовий режим утворення та діяльності НПФ 457
Додаток Г. Правовий режим управління недержавними пенсійними фондами та їх активів 471
Додаток Д. Юридичний аналіз позиції Європейського Парламенту від 12 березня 2003 року та Директиви Парламенту і Ради Європи “Про діяльність і нагляд за установами професійного пенсійного забезпечення” 500
Додаток Е. Юридичний аналіз міжнародних принципів у сфері накопичувального пенсійного забезпечення 521
Додаток Ж. Юридичний аналіз міжнародних вимог у сфері прав учасників накопичувальних фондів та отримувачів пенсійних виплат 541
Додаток З. Юридичний аналіз економічної, функціональної та перехресної класифікацій публічних видатків 556
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.09 – кримінальний процес та криміналістика; судова експертиза
ДИСЕРТАЦІЯ на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП .5
РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КОРИСЛИВИХ ЗЛОЧИНІВ У СФЕРІ ПІДПРИЄМНИЦТВА .19
1.1. Підприємництво як об'єкт кримінологічного та криміналістичного дослідження .19
1.2. Криміналістична характеристика злочинів, її зв'язок з кримінально-правовою і кримінологічною характеристиками та використання в окремій методиці розслідування . 36
1.3. Характеристика предмета посягання і умов вчинення злочинів у сфері підприємництва 57
1.4. Характеристика способів і суб’єкта розкрадань майна 68
1.5.Способи легалізації майна, одержаного злочинним шляхом 102
1.6. Особливості слідів (джерел доказів) розкрадань майна та пов’язаних з ними злочинів .114
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ .122
РОЗДІЛ 2 ТИПОВІ ЗАВДАННЯ, ЗАСОБИ ЇХ ВИРІШЕННЯ В СТАДІЇ ПОРУШЕННЯ КРИМІНАЛЬНОЇ СПРАВИ І НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ РОЗСЛІДУВАННЯ КОРИСЛИВИХ ЗЛОЧИНІВ У СФЕРІ ПІДПРИЄМНИЦТВА .127
2.1. Поняття тактичного завдання та його значення в криміналістичній методиці .127
2.2. Оцінка первинного матеріалу про злочин в стадії порушення кримінальної справи, взаємодія слідчого з оперативно-розшуковими апаратами органів внутрішніх справ 136
2.3. Подолання (попередження) ухилення від відповідальності осіб, винних у вчиненні злочинів . 153
2.4. Забезпечення слідчим відшкодування матеріальної шкоди, заподіяної злочином . 178
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ .196
РОЗДІЛ 3 СЛІДЧІ СИТУАЦІЇ І ВІДПОВІДНІ ЇМ КОМПЛЕКСИ ПРОЦЕСУАЛЬНИХ ТА ІНШИХ ДІЙ В МЕТОДИЦІ РОЗСЛІДУВАННЯ КОРИСЛИВИХ ЗЛОЧИНІВ У СФЕРІ ПІДПРИЄМНИЦТВА . 200
3.1. Поняття слідчої ситуації та етапу розслідування і їх роль у побудові окремої методики розслідування .200
3.2. Слідчі ситуації і відповідні комплекси процесуальних та інших дій, типові для початкового етапу розслідування .217
3.3. Слідчі ситуації і відповідні комплекси процесуальних та інших дій, типові для наступного етапу розслідування 246
3.4. Особливості тактики підготовки і проведення окремих слідчих дій .260
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ .278
РОЗДІЛ 4 ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗНАНЬ ПРИ РОЗСЛІДУВАННІ КОРИСЛИВИХ ЗЛОЧИНІВ У СФЕРІ ПІДПРИЄМНИЦТВА 282
4.1. Поняття спеціальних знань, форми та суб’єкти їх використання при розслідування злочинів .282
4.2. Непроцесуальне використання допомоги спеціаліста при порушенні кримінальної справи і проведенні розслідування .299
4.3. Участь спеціаліста у проведенні окремих слідчих дій .308
4.4. Підготовка і призначення окремих видів експертиз .320
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ .333
РОЗДІЛ 5 ПРОФІЛАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СЛІДЧОГО ПРИ РОЗСЛІДУВАННІ КОРИСЛИВИХ ЗЛОЧИНІВ У СФЕРІ ПІДПРИЄМНИЦТВА 336
5.1. Поняття причин і умов, що сприяють вчиненню злочинів та їх роль в побудові окремих методик розслідування 336
5.2. Причини і умови, що сприяють вчиненню розкрадань майна і пов’язаних з ними злочинів .345
5.3. Основні профілактичні заходи, що застосовуються слідчим при розслідуванні злочинів у сфері підприємництва 356
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 365
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ .370
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 377
ДОДАТКИ 408
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.03 - Цивільне право; сімейне право; цивільний процес; міжнародне приватне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП . 3-11
Розділ I.
Загальна характеристика довірчого правовідношення
1.1 Поняття довірчого правовідношення 12-110
1.2 Елементи довірчого правовідношення .111-139
1.3 Місце довірчого правовідношення у системі цивільних правовідносин і загальній структурі цивільного права України 140-154
Розділ II.
Довірчі відносини, пов’язані з переходом права власності
2.1 Цільове майно і право власності з метою забезпечення виконання зобов’язань 155-183
2.2 Право власності з метою номінального здійснення 184-298
Розділ III.
Довірчі відносини, пов'язані з управлінням майном
3.1 Договір управління майном 299-352
3.2 Представницьке управління майном 353-396
Розділ IV.
Довірчі відносини, не пов’язані з управлінням майном
4.1 Загальна характеристика довірчих відносин, не пов’язаних з управлінням майном 397-407
4.2 Кондикційні зобов’язання 408-434
4.3 Зобов’язання з ведення довірчих рахунків .435-474
ВИСНОВКИ 475-485
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 486-511
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Теорія і практика детінізації економіки: Монографія
ЗМІСТ
ВСТУП 9
Розділ I Об’єкт, предмет, передумови та структуроутворюючі елементи теорії детінізації економіки 18
1.1. Введення у проблему детінізації економіки 18
1.1.1. Проблеми пізнання, моніторингу та протидії феномену “тіньова економіка” 18
1.1.2. Теоретичні та практичні передумови комплексного підходу до вивчення і розв’язання проблем детінізації економіки 29
1.1.3. Структура та принципи формування елементів теорії детінізації економіки 37
1.2. Управлінські, правові та кримінологічні структуроутворюючі елементи теорії детінізації економіки 46
1.2.1. Інтерналізація економічних, організаційно-правових і кримінологічних знань у теорії детінізації економіки 46
1.2.2. Організаційно-управлінські та фінансово-правові елементи теорії в інфраструктурі детінізації економіки 52
1.2.3. Сутність економіко-кримінологічної трансформації елементів теорії детінізації економіки 62
1.3. Економічна безпека підприємництва як структуроутворюючий елемент теорії детінізації економіки 71
1.3.1. Організаційно-правові основи безпеки підприємництва, її співвідношення з економічною безпекою держави 71
1.3.2. Структура системи економічної безпеки підприємництва. Її роль в інфраструктурі детінізації економіки 75
1.3.3. Категорії інформації з обмеженим доступом, її правовий режим і вплив на проблеми детінізації економіки 78
1.3.4. Конфлікт інтересів між правомірним користувачем і власником інформації 81
1.3.5. Роль системи взаємообміну інформацією в інфраструктурі детінізації економіки 92
РОЗДІЛ II МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ХАРАКТЕР ТІНЬОВОЇ ЕКОНОМІКИ 97
2.1. Понятійний апарат як засіб відображення міждисциплінарного характеру тіньової економіки 97
2.1.1. Підстави і принципи розробки понятійного апарату з питань тінізації та детінізації економіки 97
2.1.2. Термінологія з питань тінізації, детінізації цивільного обороту речей, прав, дій та відмивання доходів незаконного походження 100
2.1.3. Термінологія, пов’язана з криміналізованими та некриміналізованими криміногенними джерелами тіньової економіки 113
2.1.4. Термінологія, потенційно пов’язана з криміногенними аспектами економічної безпеки держави 117
2.2. Міждисциплінарний характер та трансформаційно-синтезуюча роль економічної кримінології в теорії детінізації економіки 121
2.2.1. Інститути економічної кримінології як трансформаційно-синтезуючі елементи теорії детінізації економіки 121
2.2.2. Організаційно-правові чинники виділення з кримінологічної науки підгалузі “економічна кримінологія” 126
2.2.3. Спеціально-правові чинники виділення з кримінологічної науки підгалузі “економічна кримінологія” 131
2.3. Економічна кримінологія, її поняття, предмет та співвідношення з теорією детінізації економіки 141
2.3.1. Економічна кримінологія як підгалузь кримінологічної науки. Її поняття, предмет, співвідношення з суміжними науками та теорією детінізації економіки 141
2.3.2. Загальна характеристика співвідношення методологічних засад економічної кримінології та теорії детінізації економіки 147
2.3.3. Зміст предмета, завдання та функції спеціальної економіко-кримінологічної теорії детінізації економіки 152
2.3.4. Система науки й навчальної дисципліни “Теорія детінізації економіки” 163
Розділ III Феномен “тіньова економіка”: формально-логічний та економіко-кримінологічний інструментарій його дослідження 169
3.1. Діалектика виникнення, структура та теоретико-методологічний інструментарій дослідження тіньової економіки 169
3.1.1. Діалектика виникнення, ознаки й механізми глобалізації та діапазон розповсюдження феномена “тіньова економіка” 169
3.1.2. Поняття, структура та методи оцінки обсягів тіньової економіки в наукових розробках вітчизняних та західних вчених 182
3.1.3. Теоретико-методологічний рівень розробки проблем пізнання, моніторингу та протидії феномену “тіньова економіка” 191
3.1.4. Формально-логічний інструментарій та економіко-кримінологічна характеристика складових елементів тіньової економіки 197
3.2. Особливості дослідження особи-суб’єкта тіньових відносин 212
3.2.1. Учення про особу-тіньовика-делінквента 212
3.2.2. Класифікація типів осіб-суб’єктів тіньових відносин 217
3.3. Детермінація та причинність тінізації суспільно-економічних відносин 221
3.3.1. Учення про детермінацію та причинність у теорії детінізації економіки 221
3.3.2. Макрорівневий комплекс причин та умов тінізації суспільно-економічних відносин 226
3.3.3. Нормативно-правовий, технічний і технологічний детермінаційно-причинний комплекс тінізації фінансово-господарських відносин 233
3.3.4. Злочинність та тіньова економіка в контексті концепції причин, умов та етапів криміногенної тінізації економічних відносин 241
3.4. Економіко-кримінологічний моніторинг у теорії та інфраструктурі детінізації економіки 255
3.4.1. Поняття, об’єкт, предмет, мета, теоретичне та практичне значення економіко-кримінологічного моніторингу 255
3.4.2. Економіко-кримінологічний моніторинг: його методологічна сутність, структура, складові елементи та функціональні можливості 263
3.4.3. Теоретичні та практичні засади формалізації економіко-кримінологічного моніторингу 281
Розділ IV Спеціально-кримінологічні інститути як елементи теорії детінізації економіки 300
4.1. Економіко-кримінологічна експертиза: теоретико-методологічні засади її проведення та апробація 300
4.1.1. Економіко-кримінологічна експертиза як засіб адаптації економіко-правового середовища України до ринкових фінансово-господарських відносин 300
4.1.2. Теоретико-методологічна сутність економіко-кримінологічної експертизи 304
4.1.3. Апробація методики проведення економіко-кримінологічної експертизи 318
4.1.4. Механізм валютного контролю та тінізація економіки 340
4.1.5. Алгоритми вдосконалення механізму валютного контролю 348
4.2. Місце інституту латентності злочинів у інфраструктурі детінізації економіки 352
4.2.1. Теоретико-методологічний рівень розробки проблем латентності злочинів в Україні та за кордоном 352
4.2.2. Співвідношення латентної злочинності та тіньової економіки 360
4.2.3. Причинно-детермінаційний комплекс переростання латентності податкових та інших злочинів у глобалізовані форми тіньового капіталообороту 376
4.2.4. Реформування системи оподаткування України як фактор детінізації економіки та засіб зниження латентності податкових злочинів 389
4.3. Організаційно-правова система протидії відмиванню доходів незаконного походження в інфраструктурі детінізації економіки 395
4.3.1. Введення в проблему боротьби з відмиванням доходів незаконного походження 395
4.3.2. Співвідношення відмивання доходів незаконного походження з тіньовою економікою й організованою злочинністю 408
Розділ V Документооборот і обліково-інформаційні технології як елементи теорії детінізації економіки 430
5.1. Фінансово-господарські документи, тіньовий капіталооборот та детінізація економіки 430
5.1.1. Організаційно-правові, економічні та кримінологічні передумови вдосконалення документального супроводження капіталооборотних операцій 430
5.1.2. Моніторинг документооборотних відносин, функцій та ролі документів в інфраструктурі детінізації економіки 440
5.2. Режимно-облікові бланки документів у інфраструктурі детінізації економіки 450
5.2.1. Організаційно-правові передумови створення єдиної контрольно-аналітичної системи “Режимно-облікові бланки та їх користувачі” 450
5.2.2. Стан організаційно-правового забезпечення виготовлення, обліку, руху, пошуку та ідентифікації режимно-облікових бланків в Україні 456
5.3. Автоматизована інформаційна система (АІС) “Режимно-облікові бланки та їх користувачі” – сучасний елемент документального контролю в інфраструктурі детінізації економіки 461
5.3.1. Технічні, технологічні, організаційно-правові складові АІС “Режимно-облікові бланки та їх користувачі” 461
5.3.2. Раціоналізація та уніфікація режимно-облікових бланків як засіб дерегуляції і детінізації економіки 464
5.3.3. Правовий аспект створення АІС та вдосконалення системи документального контролю в контексті дерегуляції і детінізації економіки 470
5.3.4. Методологічні та практичні засади переведення бланків у категорію режимно-облікових 478
ВИСНОВКИ 486
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 507
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДОХОДІВ ДЕРЖАВИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1.1. Доходи держави та місцевого самоврядування: сутність, поняття та проблеми правового регулювання .20
1.2. Правовий аналіз системи державних доходів . 42
1.3. Місце правового регулювання державних доходів в системі фінансового права 60
1.4. Передумови виникнення та правова природа обов’язкових платежів 76
1.5. Висновки до розділу1 .109
РОЗДІЛ 2. ПОНЯТТЯ ТА ВИДИ ФІНАНСОВО-ПРАВОВИХ ІНСТИТУТІВ РЕГУЛЮВННЯ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ
2.1. Інститут податкового права: поняття та місце в системі фінансового права 117
2.2. Особливості формування інституту неподаткових доходів бюджету 136
2.3. Загальна характеристика та склад інституту доходів централізованих державних позабюджетних фондів . 151
2.4. Висновки до розділу 2 173
РОЗДІЛ 3. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРАВОВІДНОСИН В СФЕРІ СПРАВЛЯННЯ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ
3.1. Поняття правовідносин в сфері справляння обов’язкових платежів 180
3.2. Роль юридичних фактів в механізмі правового регулювання обов’язкових платежів 208
3.3. Питання фінансової правосуб’єктність платників . 219
3.4. Застосування елементу примусу в правовідносинах щодо справляння обов’язкових платежів 239
3.5. Правові проблеми реалізації процесуальних фінансово-правових норм в регулюванні відносин по акумуляції обов’язкових платежів 262
3.6. Висновки до розділу 3 276
РОЗДІЛ 4. ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ОСНОВНИХ ВИДІВ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ
4.1. Роль податків в системі обов’язкових платежів та проблеми їх правового регулювання 284
4.1.1. Деякі питання правової характеристики податку .284
4.1.2. Правові засади справляння місцевих податків і зборів 302
4.2. Особливості правового регулювання зборів і мита .317
4.2.1. Загальна характеристика зборів 317
4.2.2. Проблеми справляння окремих видів зборів .338
4.2.3. Місце мита в складі державних доходів 349
4.3. Правові питання застосування штрафу та пені як видів обов’язкових платежів 355
4.4. Висновки до розділу 4 369
ВИСНОВКИ 377
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ .392
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 - теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Теоретичні засади державного управління економікою України 14
1.1. Поняття державного управління економікою 14
1.2. Принципи державного управління економікою 29
1.3. Функції державного управління економікою 43
1.4. Методи державного управління економікою 53
1.5. Форми державного управління економікою 64
Розділ 2. Адміністративно-правовий аспект діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в сфері управління соціально-економічним розвитком України 76
2.1. Конституційний розподіл державної влади . 76
2.2. Загальна характеристика системи та правового статусу органів державної влади та місцевого самоврядування щодо управління економікою . 85
2.3. Організаційно-правовий аспект становлення парламентаризму в Україні . 101
2.4. Інститут президента і його роль у державному управлінні економікою 120
2.5. Система органів виконавчої влади як суб’єкт державного управління економікою . 128
2.6. Повноваження органів місцевого самоврядування в сфері управління соціальною та економічною інфраструктурою . 144
2.7. Повноваження органів судової влади щодо реалізації державної соціально-економічної політики 160
Розділ 3. Зміст державного управління економікою 175
3.1. Правове регулювання управління економікою та основні напрямки його вдосконалення 175
3.2. Державне управління власністю 199
3.3. Державне управління бюджетним процесом . 216
3.4. Вплив економіки на управлінську діяльність держави . 232
Розділ 4. Державне управління реструктуризацією економіки України . 245
4.1. Економіка України як об’єкт адміністративно-правового регулювання . 245
4.2. Адміністративно-правові засади децентралізації державного управління економікою . 257
4.3. Стратегічні напрямки структурних змін в економіці 266
Розділ 5. Державне управління подоланням тінізації економіки 274
5.1. Тіньова економіка та її основні характеристики . 274
5.2. Елементи тіньової економіки 281
5.2.1. Тіньова політика 282
5.2.2. Корумповані структури 289
5.2.3. Організована злочинність . 298
5.2.4. Економічна злочинність 305
5.2.5. Легальні елементи . 317
5.3. Причини виникнення тіньової економіки 323
5.3.1. Державно-управлінські причини . 325
5.3.2. Соціальні причини . 333
5.4. Загальні заходи попередження тіньової економіки . 336
5.4.1. Політичні заходи 337
5.4.2. Правові заходи . 338
5.4.3. Організаційні заходи . 341
5.4.4. Регуляторні заходи запобігання та протидії . 350
Висновки . . 353
Список використаних джерел 367
Додатки .405
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП .4
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ
1.1. Ступінь і стан наукової розробки проблеми правового регулювання фінансового контролю 16
1.2. Роль фінансового контролю у здійсненні фінансової діяльності держави 26
1.3. Система органів фінансового контролю в Україні і зарубіжних країнах .90
РОЗДІЛ 2. ДЕРЖАВНИЙ ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ ЯК ФУНКЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ
2.1. Поняття соціального управління як одного із видів діяльності держави .120
2.2. Контроль як функція управління та заключна стадія управлінського процесу .152
2.3. Державний фінансовий контроль як умова реалізації фінансової політики держави 168
РОЗДІЛ 3. ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ – ІНСТИТУТ ФІНАНСОВОГО ПРАВА
3.1. Місце інституту фінансового контролю в системі фінансового права 183
3.2. Види, форми, елементи і методи фінансового контролю 198
3.3. Фінансово-контрольні правовідносини як вид фінансових, їх зміст і особливості 248
РОЗДІЛ 4. ПРАВОВИЙ СТАТУС СУБ’ЄКТІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ
4.1. Завдання і функції органів, що здійснюють державний фінансовий контроль .278
4.2. Взаємодія органів фінансового контролю при здійсненні державного фінансового контролю .343
4.3. Шляхи вдосконалення державного фінансового контролю України в сучасних умовах .356
ВИСНОВКИ .375
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 391
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.08 кримінальне право та кримінологія; кримінально-виконавче право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Перелік умовних скорочень 4
Вступ . . . 5
РОЗДІЛ 1 ПРОПЕДЕВТИКА ТЕОРІЇ КРИМІНАЛЬНО -
ВИКОНАВЧОГО ПРАВА .18
1.1. Проблеми становлення науки кримінально-виконавчого права 18
1.2. Співвідношення цілей покарання і завдань органів та установ виконання покарань, теорія і практика, можливості і дійсність виконання покарань . 47
РОЗДІЛ 2 ОСНОВИ ТЕОРІЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОГО ПРАВА . 99
2.1. Онтологія виконання покарань . 99
2.1.1. Виконання покарання - центральна категорія кримінально-виконавчого права 99
2.1.2 Виконання покарання як субстанція діяльності органів та установ виконання покарань . 127
2.2. Кримінально-виконавчі правовідносини та кримінально-виконавча діяльність . 143
2.2.1. Деякі особливості кримінально-виконавчих правовідносин . . 143
2.2.2. Кримінально-виконавчі правовідносини як форма кримінально-виконавчої діяльності 153
2.3. Структурно-функціональна характеристика діяльності по виконанню покарань . 164
2.3.1. Структурно-функціональна характеристика діяльності по виконанню покарань . 164
2.3.2. Об’єкт діяльності по виконанню покарань 188
2.3.3. Мета діяльності по виконанню покарань . .201
2.3.4. Засоби діяльності по виконанню покарань .213
2.3.5. Суб’єкт діяльності по виконанню покарань . . .223
2.3.6. Суб’єкт відбування покарання .233
РОЗДІЛ 3 ПРИНЦИПИ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОГО ПРАВА .243
3.1. Принципи екзекутивної діяльності . 243
3.1.1. Роль принципів у формуванні кримінально-виконавчого права та кримінально-виконавчого законодавства .243
3.1.2. Принципи кримінально-виконавчого права як відбиття сутності екзекутивної діяльності .265
3.1.3. Принцип поважання прав людини в діяльності органів та установ виконання покарань . .293
3.1.4. Поєднання кари й гуманізму в екзекутивній діяльності . .303
3.1.5. Втілення принципу справедливості в екзекутивній діяльності .316
3.1.6. Принцип законності в діяльності органів та установ виконання покарань . 331
3.1.7. Значення принципу невідворотності виконання покарання для екзекутивної діяльності . 342
Висновки . 353
Список використаних джерел .374
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ І. Теоретико-методологічні засади дослідження державного контролю у сфері виконавчої влади 22
1.1. Сутність і призначення державного контролю у демократичному суспільстві 22
1.2. Державний контроль як вид діяльності державної влади: тенденції розвитку 51
1.3. Основні види зовнішнього державного контролю щодо діяльності органів виконавчої влади 77
1.4. Державний контроль у сфері виконавчої влади: загальна характеристика 106
1.5. Із досвіду здійснення державного контролю у зарубіжних країнах 126
1.6. Висновки до розділу 137
РОЗДІЛ ІІ. Основні елементи системи державного контролю у сфері виконавчої влади та їх правове забезпечення 147
2.1. Загальний державний контроль у сфері виконавчої влади 147
2.2. Спеціальний державний контроль у сфері виконавчої влади: суб’єкти контролю, їх правовий статус 160
2.3. Урізноманітнення та оновлення змісту методів державного контролю 196
2.4. Розвиток форм державного контролю та їх правове забезпечення 212
2.5. Процедури здійснення державного контролю у сфері виконавчої влади 225
2.6. Висновки до розділу 241
РОЗДІЛ ІІІ. Організаційно-правові проблеми державного контролю в окремих сферах державного управління 250
3.1. Державний контроль щодо забезпечення захисту прав і свобод громадян як важлива умова демократизації суспільства 250
3.2. Контроль у сфері державної служби: проблеми становлення і розвитку 275
3.3. Проблеми вдосконалення контролю у державному секторі економіки та його законодавче врегулювання 305
3.4. Висновки до розділу 338
ВИСНОВКИ 348
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 359
ДОДАТОК. Авторська концепція Закону України “Про державний контроль у сфері виконавчої влади” 1-5
Стоимость: 1 000.00 грн.

<< пред   1   2   3   4   5   6   7   8    ...   118   след >>