Сортировать по:
наименованию (возр | убыв), цене (возр | убыв), рейтингу (возр | убыв)


<< пред   1   2   3   4   5   6   7   8   9    ...   118   след >>




Описание: Спеціальність: 12.00.03 - Цивільне право; сімейне право; цивільний процес; міжнародне приватне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП . 3-11
Розділ I.
Загальна характеристика довірчого правовідношення
1.1 Поняття довірчого правовідношення 12-110
1.2 Елементи довірчого правовідношення .111-139
1.3 Місце довірчого правовідношення у системі цивільних правовідносин і загальній структурі цивільного права України 140-154
Розділ II.
Довірчі відносини, пов’язані з переходом права власності
2.1 Цільове майно і право власності з метою забезпечення виконання зобов’язань 155-183
2.2 Право власності з метою номінального здійснення 184-298
Розділ III.
Довірчі відносини, пов'язані з управлінням майном
3.1 Договір управління майном 299-352
3.2 Представницьке управління майном 353-396
Розділ IV.
Довірчі відносини, не пов’язані з управлінням майном
4.1 Загальна характеристика довірчих відносин, не пов’язаних з управлінням майном 397-407
4.2 Кондикційні зобов’язання 408-434
4.3 Зобов’язання з ведення довірчих рахунків .435-474
ВИСНОВКИ 475-485
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 486-511
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Теорія і практика детінізації економіки: Монографія
ЗМІСТ
ВСТУП 9
Розділ I Об’єкт, предмет, передумови та структуроутворюючі елементи теорії детінізації економіки 18
1.1. Введення у проблему детінізації економіки 18
1.1.1. Проблеми пізнання, моніторингу та протидії феномену “тіньова економіка” 18
1.1.2. Теоретичні та практичні передумови комплексного підходу до вивчення і розв’язання проблем детінізації економіки 29
1.1.3. Структура та принципи формування елементів теорії детінізації економіки 37
1.2. Управлінські, правові та кримінологічні структуроутворюючі елементи теорії детінізації економіки 46
1.2.1. Інтерналізація економічних, організаційно-правових і кримінологічних знань у теорії детінізації економіки 46
1.2.2. Організаційно-управлінські та фінансово-правові елементи теорії в інфраструктурі детінізації економіки 52
1.2.3. Сутність економіко-кримінологічної трансформації елементів теорії детінізації економіки 62
1.3. Економічна безпека підприємництва як структуроутворюючий елемент теорії детінізації економіки 71
1.3.1. Організаційно-правові основи безпеки підприємництва, її співвідношення з економічною безпекою держави 71
1.3.2. Структура системи економічної безпеки підприємництва. Її роль в інфраструктурі детінізації економіки 75
1.3.3. Категорії інформації з обмеженим доступом, її правовий режим і вплив на проблеми детінізації економіки 78
1.3.4. Конфлікт інтересів між правомірним користувачем і власником інформації 81
1.3.5. Роль системи взаємообміну інформацією в інфраструктурі детінізації економіки 92
РОЗДІЛ II МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ХАРАКТЕР ТІНЬОВОЇ ЕКОНОМІКИ 97
2.1. Понятійний апарат як засіб відображення міждисциплінарного характеру тіньової економіки 97
2.1.1. Підстави і принципи розробки понятійного апарату з питань тінізації та детінізації економіки 97
2.1.2. Термінологія з питань тінізації, детінізації цивільного обороту речей, прав, дій та відмивання доходів незаконного походження 100
2.1.3. Термінологія, пов’язана з криміналізованими та некриміналізованими криміногенними джерелами тіньової економіки 113
2.1.4. Термінологія, потенційно пов’язана з криміногенними аспектами економічної безпеки держави 117
2.2. Міждисциплінарний характер та трансформаційно-синтезуюча роль економічної кримінології в теорії детінізації економіки 121
2.2.1. Інститути економічної кримінології як трансформаційно-синтезуючі елементи теорії детінізації економіки 121
2.2.2. Організаційно-правові чинники виділення з кримінологічної науки підгалузі “економічна кримінологія” 126
2.2.3. Спеціально-правові чинники виділення з кримінологічної науки підгалузі “економічна кримінологія” 131
2.3. Економічна кримінологія, її поняття, предмет та співвідношення з теорією детінізації економіки 141
2.3.1. Економічна кримінологія як підгалузь кримінологічної науки. Її поняття, предмет, співвідношення з суміжними науками та теорією детінізації економіки 141
2.3.2. Загальна характеристика співвідношення методологічних засад економічної кримінології та теорії детінізації економіки 147
2.3.3. Зміст предмета, завдання та функції спеціальної економіко-кримінологічної теорії детінізації економіки 152
2.3.4. Система науки й навчальної дисципліни “Теорія детінізації економіки” 163
Розділ III Феномен “тіньова економіка”: формально-логічний та економіко-кримінологічний інструментарій його дослідження 169
3.1. Діалектика виникнення, структура та теоретико-методологічний інструментарій дослідження тіньової економіки 169
3.1.1. Діалектика виникнення, ознаки й механізми глобалізації та діапазон розповсюдження феномена “тіньова економіка” 169
3.1.2. Поняття, структура та методи оцінки обсягів тіньової економіки в наукових розробках вітчизняних та західних вчених 182
3.1.3. Теоретико-методологічний рівень розробки проблем пізнання, моніторингу та протидії феномену “тіньова економіка” 191
3.1.4. Формально-логічний інструментарій та економіко-кримінологічна характеристика складових елементів тіньової економіки 197
3.2. Особливості дослідження особи-суб’єкта тіньових відносин 212
3.2.1. Учення про особу-тіньовика-делінквента 212
3.2.2. Класифікація типів осіб-суб’єктів тіньових відносин 217
3.3. Детермінація та причинність тінізації суспільно-економічних відносин 221
3.3.1. Учення про детермінацію та причинність у теорії детінізації економіки 221
3.3.2. Макрорівневий комплекс причин та умов тінізації суспільно-економічних відносин 226
3.3.3. Нормативно-правовий, технічний і технологічний детермінаційно-причинний комплекс тінізації фінансово-господарських відносин 233
3.3.4. Злочинність та тіньова економіка в контексті концепції причин, умов та етапів криміногенної тінізації економічних відносин 241
3.4. Економіко-кримінологічний моніторинг у теорії та інфраструктурі детінізації економіки 255
3.4.1. Поняття, об’єкт, предмет, мета, теоретичне та практичне значення економіко-кримінологічного моніторингу 255
3.4.2. Економіко-кримінологічний моніторинг: його методологічна сутність, структура, складові елементи та функціональні можливості 263
3.4.3. Теоретичні та практичні засади формалізації економіко-кримінологічного моніторингу 281
Розділ IV Спеціально-кримінологічні інститути як елементи теорії детінізації економіки 300
4.1. Економіко-кримінологічна експертиза: теоретико-методологічні засади її проведення та апробація 300
4.1.1. Економіко-кримінологічна експертиза як засіб адаптації економіко-правового середовища України до ринкових фінансово-господарських відносин 300
4.1.2. Теоретико-методологічна сутність економіко-кримінологічної експертизи 304
4.1.3. Апробація методики проведення економіко-кримінологічної експертизи 318
4.1.4. Механізм валютного контролю та тінізація економіки 340
4.1.5. Алгоритми вдосконалення механізму валютного контролю 348
4.2. Місце інституту латентності злочинів у інфраструктурі детінізації економіки 352
4.2.1. Теоретико-методологічний рівень розробки проблем латентності злочинів в Україні та за кордоном 352
4.2.2. Співвідношення латентної злочинності та тіньової економіки 360
4.2.3. Причинно-детермінаційний комплекс переростання латентності податкових та інших злочинів у глобалізовані форми тіньового капіталообороту 376
4.2.4. Реформування системи оподаткування України як фактор детінізації економіки та засіб зниження латентності податкових злочинів 389
4.3. Організаційно-правова система протидії відмиванню доходів незаконного походження в інфраструктурі детінізації економіки 395
4.3.1. Введення в проблему боротьби з відмиванням доходів незаконного походження 395
4.3.2. Співвідношення відмивання доходів незаконного походження з тіньовою економікою й організованою злочинністю 408
Розділ V Документооборот і обліково-інформаційні технології як елементи теорії детінізації економіки 430
5.1. Фінансово-господарські документи, тіньовий капіталооборот та детінізація економіки 430
5.1.1. Організаційно-правові, економічні та кримінологічні передумови вдосконалення документального супроводження капіталооборотних операцій 430
5.1.2. Моніторинг документооборотних відносин, функцій та ролі документів в інфраструктурі детінізації економіки 440
5.2. Режимно-облікові бланки документів у інфраструктурі детінізації економіки 450
5.2.1. Організаційно-правові передумови створення єдиної контрольно-аналітичної системи “Режимно-облікові бланки та їх користувачі” 450
5.2.2. Стан організаційно-правового забезпечення виготовлення, обліку, руху, пошуку та ідентифікації режимно-облікових бланків в Україні 456
5.3. Автоматизована інформаційна система (АІС) “Режимно-облікові бланки та їх користувачі” – сучасний елемент документального контролю в інфраструктурі детінізації економіки 461
5.3.1. Технічні, технологічні, організаційно-правові складові АІС “Режимно-облікові бланки та їх користувачі” 461
5.3.2. Раціоналізація та уніфікація режимно-облікових бланків як засіб дерегуляції і детінізації економіки 464
5.3.3. Правовий аспект створення АІС та вдосконалення системи документального контролю в контексті дерегуляції і детінізації економіки 470
5.3.4. Методологічні та практичні засади переведення бланків у категорію режимно-облікових 478
ВИСНОВКИ 486
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 507
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: ДИСЕРТАЦІЯ на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
Спеціальність 12.00.04 - Господарське право; господарсько-процесуальне право
ОСНОВНИЙ ЗМІСТ
Вступ 6
Розділ 1. Поняття та роль публічних і приватних інтересів у сфері господарювання 24
1.1. Поняття та види інтересів 24
1.2. Роль інтересів у праві 54
1.3. Співвідношення публічних і приватних інтересів у сфері гос-подарської (підприємницької) діяльності 56
1.4. Приватні та публічні інтереси як елементи соціальної системи 74
1.5. Конфлікт інтересів у господарських відносинах 91
Підсумкові положення 132
Розділ 2. Господарське товариство як система реалізації та взаємодії приватних і публічних інтересів учасників корпоративних відносин 136
2.1. Історико-правовий аспект становлення інституту господарських товариств як результату взаємодії публічних і приватних інтересів у сфері господарювання 136
2.2. Поняття та ознаки господарських товариств 153
2.3. Види господарських товариств 184
2.4. Корпоративні відносини в господарському товаристві: поняття та види 219
2.5. Система інтересів у господарському товаристві. Корпоративні інтереси 232
2.6. Корпоративний конфлікт як ключове поняття корпоративної конфліктології 244
Підсумкові положення 255
Розділ 3. Питання вдосконалення правового забезпечення та збалансування приватних і публічних інтересів у господарських товариствах 259
3.1. Чинна система правових механізмів забезпечення реалізації та захисту приватних і публічних інтересів учасників корпоративних відносин 259
3.2. Напрями вдосконалення законодавства про господарські товариства 278
3.3. Забезпечення гармонізації вітчизняного законодавства про господарські товариства згідно зі світовими стандартами 299
3.4. Забезпечення оптимального стану системи інтересів у господарських товариствах 306
3.5. Доцільність та основні засади запровадження в Україні господарського товариства однієї особи 374
3.6. Розв’язання проблем, пов’язаних із закритими акціонерними товариствами 396
3.7. Забезпечення захисту корпоративних інтересів у залежному товаристві 411
3.8. Нетрадиційні способи забезпечення інтересів учасників господарських товариств 424
3.9. Правові механізми захисту інтересів облігаціонерів господарських товариств 439
3.10. Оптимізація порядку розгляду корпоративних конфліктів 449
Підсумкові положення 454
Висновки 458
Список використаних джерел 492
Стоимость: 200.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.12 – філософія права
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ І. ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ З ФІЛОСОФСЬКО-ПРАВОВИХ ПРОБЛЕМ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЮРИСТА ТА НАПРЯМИ ДИСЕРТАЦІ1ЙНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 15
1.1. Місце професійної культури юриста у загальному філософському аспекті 16
1.2. Гносеологічний зріз методології дослідження професійноїкультури юриста 29
1.3. Культорологічно-правовий ракурс професійної культури юриста 64
1.4. Правнича етика: субстанційне осягнення професійної культури юриста 73
РОЗДІЛ ІІ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЮРИСТА 89
2.1. Культура особи у контексті філософського аналізу 89
2.2. Філософія освіти і правова соціалізація юриста як суб’єкта культури 99
2.3. Поняття “професійна культура юриста” 118
2.4. Філософія права як методологічна основа формування професійної культури юриста 130
2.5. Вплив культурології права на професійну культуру юриста 146
РОЗДІЛ ІІІ. МЕТОДОЛОГІЧНА ФУНКЦІЯ ПРАВНИЧОЇ ДЕОНТОЛОГІЇ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЮРИСТА 158
3.1. Поняття правничої деонтології . 158
3.2. Принципи та функції правничої деонтології 171
3.3. Правнича деонтологія в онтологічному вимірі 193
РОЗДІЛ IV. ПРАВНИЧА КУЛЬТУРА ТА ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ КУЛЬТУРІ ЮРИСТА 207
4.1. Поняття правничої етики 207
4.2. Правнича етика як юридична наука 223
РОЗДІЛ V. ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА ЮРИСТА ЯК СОЦІО-НАЦІОНАЛЬНИЙ ФЕНОМЕН 231
5.1. Духовна культура як основа професійної культури юриста 231
5.2. Моральна культура юриста 242
5.3. Естетична культура юриста 255
5.4. Національна культура юриста 267
5.5. Педагогічна культура юриста 275
5.6. Політична культура юриста 284
5.7. Економічна культура юриста 293
РОЗДІЛ VІ. ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА ЮРИСТА У СЛУЖБОВО-ФУНКЦІОНАЛЬНОМУ ВИМІРІ 303
6.1. Професійна правосвідомість юриста 303
6.2. Службовий обов’язок як елемент професійної правосвідомості юриста 314
6.3. Інформаційна культура юриста 329
6.4. Психологічна культура юриста 338
6.5. Специфіка акторської культури юриста 348
ВИСНОВКИ 360
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 369
Стоимость: 200.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДОХОДІВ ДЕРЖАВИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1.1. Доходи держави та місцевого самоврядування: сутність, поняття та проблеми правового регулювання .20
1.2. Правовий аналіз системи державних доходів . 42
1.3. Місце правового регулювання державних доходів в системі фінансового права 60
1.4. Передумови виникнення та правова природа обов’язкових платежів 76
1.5. Висновки до розділу1 .109
РОЗДІЛ 2. ПОНЯТТЯ ТА ВИДИ ФІНАНСОВО-ПРАВОВИХ ІНСТИТУТІВ РЕГУЛЮВННЯ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ
2.1. Інститут податкового права: поняття та місце в системі фінансового права 117
2.2. Особливості формування інституту неподаткових доходів бюджету 136
2.3. Загальна характеристика та склад інституту доходів централізованих державних позабюджетних фондів . 151
2.4. Висновки до розділу 2 173
РОЗДІЛ 3. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРАВОВІДНОСИН В СФЕРІ СПРАВЛЯННЯ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ
3.1. Поняття правовідносин в сфері справляння обов’язкових платежів 180
3.2. Роль юридичних фактів в механізмі правового регулювання обов’язкових платежів 208
3.3. Питання фінансової правосуб’єктність платників . 219
3.4. Застосування елементу примусу в правовідносинах щодо справляння обов’язкових платежів 239
3.5. Правові проблеми реалізації процесуальних фінансово-правових норм в регулюванні відносин по акумуляції обов’язкових платежів 262
3.6. Висновки до розділу 3 276
РОЗДІЛ 4. ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ОСНОВНИХ ВИДІВ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ
4.1. Роль податків в системі обов’язкових платежів та проблеми їх правового регулювання 284
4.1.1. Деякі питання правової характеристики податку .284
4.1.2. Правові засади справляння місцевих податків і зборів 302
4.2. Особливості правового регулювання зборів і мита .317
4.2.1. Загальна характеристика зборів 317
4.2.2. Проблеми справляння окремих видів зборів .338
4.2.3. Місце мита в складі державних доходів 349
4.3. Правові питання застосування штрафу та пені як видів обов’язкових платежів 355
4.4. Висновки до розділу 4 369
ВИСНОВКИ 377
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ .392
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 - теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Теоретичні засади державного управління економікою України 14
1.1. Поняття державного управління економікою 14
1.2. Принципи державного управління економікою 29
1.3. Функції державного управління економікою 43
1.4. Методи державного управління економікою 53
1.5. Форми державного управління економікою 64
Розділ 2. Адміністративно-правовий аспект діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в сфері управління соціально-економічним розвитком України 76
2.1. Конституційний розподіл державної влади . 76
2.2. Загальна характеристика системи та правового статусу органів державної влади та місцевого самоврядування щодо управління економікою . 85
2.3. Організаційно-правовий аспект становлення парламентаризму в Україні . 101
2.4. Інститут президента і його роль у державному управлінні економікою 120
2.5. Система органів виконавчої влади як суб’єкт державного управління економікою . 128
2.6. Повноваження органів місцевого самоврядування в сфері управління соціальною та економічною інфраструктурою . 144
2.7. Повноваження органів судової влади щодо реалізації державної соціально-економічної політики 160
Розділ 3. Зміст державного управління економікою 175
3.1. Правове регулювання управління економікою та основні напрямки його вдосконалення 175
3.2. Державне управління власністю 199
3.3. Державне управління бюджетним процесом . 216
3.4. Вплив економіки на управлінську діяльність держави . 232
Розділ 4. Державне управління реструктуризацією економіки України . 245
4.1. Економіка України як об’єкт адміністративно-правового регулювання . 245
4.2. Адміністративно-правові засади децентралізації державного управління економікою . 257
4.3. Стратегічні напрямки структурних змін в економіці 266
Розділ 5. Державне управління подоланням тінізації економіки 274
5.1. Тіньова економіка та її основні характеристики . 274
5.2. Елементи тіньової економіки 281
5.2.1. Тіньова політика 282
5.2.2. Корумповані структури 289
5.2.3. Організована злочинність . 298
5.2.4. Економічна злочинність 305
5.2.5. Легальні елементи . 317
5.3. Причини виникнення тіньової економіки 323
5.3.1. Державно-управлінські причини . 325
5.3.2. Соціальні причини . 333
5.4. Загальні заходи попередження тіньової економіки . 336
5.4.1. Політичні заходи 337
5.4.2. Правові заходи . 338
5.4.3. Організаційні заходи . 341
5.4.4. Регуляторні заходи запобігання та протидії . 350
Висновки . . 353
Список використаних джерел 367
Додатки .405
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП .4
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ
1.1. Ступінь і стан наукової розробки проблеми правового регулювання фінансового контролю 16
1.2. Роль фінансового контролю у здійсненні фінансової діяльності держави 26
1.3. Система органів фінансового контролю в Україні і зарубіжних країнах .90
РОЗДІЛ 2. ДЕРЖАВНИЙ ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ ЯК ФУНКЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ
2.1. Поняття соціального управління як одного із видів діяльності держави .120
2.2. Контроль як функція управління та заключна стадія управлінського процесу .152
2.3. Державний фінансовий контроль як умова реалізації фінансової політики держави 168
РОЗДІЛ 3. ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ – ІНСТИТУТ ФІНАНСОВОГО ПРАВА
3.1. Місце інституту фінансового контролю в системі фінансового права 183
3.2. Види, форми, елементи і методи фінансового контролю 198
3.3. Фінансово-контрольні правовідносини як вид фінансових, їх зміст і особливості 248
РОЗДІЛ 4. ПРАВОВИЙ СТАТУС СУБ’ЄКТІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ
4.1. Завдання і функції органів, що здійснюють державний фінансовий контроль .278
4.2. Взаємодія органів фінансового контролю при здійсненні державного фінансового контролю .343
4.3. Шляхи вдосконалення державного фінансового контролю України в сучасних умовах .356
ВИСНОВКИ .375
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 391
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Монография
СОДЕРЖАНИЕ
ВЕДЕНИЕ 7
РАЗДЕЛ I
ОРГАНИЗОВАННАЯ ПРЕСТУПНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ В СФЕРЕ ЭКОНОМИКИ: СУЩНОСТЬ, ПОНЯТИЕ, ИСТОКИ, АНАЛИЗ 11
Глава 1. Сущность и понятие экономической организованной преступности 11
Глава 2. Истоки экономической организованной преступности 28
Глава 3. Законодательное определение организованных форм преступной деятельности 43
Глава 4. Криминалистический анализ организованной преступной деятельности в сфере экономики 53
РАЗДЕЛ II
ПРОБЛЕМЫ ФОРМИРОВАНИЯ МЕТОДИКИ РАССЛЕДОВАНИЯ ПРЕСТУПЛЕНИЙ В СФЕРЕ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ, СОВЕРШАЕМЫХ ОРГАНИЗОВАННЫМИ ПРЕСТУПНЫМИ ОБРАЗОВАНИЯМИ 67
Глава 1. Сущность проблем 67
Глава 2. Криминалистическая классификация экономических преступлений, совершаемых организованными преступными образованиями 82
Глава 3. Понятие, особенности и структура методики расследования преступлений в сфере экономической деятельности, совершаемых организованными преступными образованиями 96
Глава 4. Система методик расследования экономических преступлений, совершаемых организованными преступными образованиями 108
РАЗДЕЛ III
КРИМИНАЛИСТИЧЕСКАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА ПРЕСТУПЛЕНИЙ В СФЕРЕ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ, СОВЕРШАЕМЫХ ОРГАНИЗОВАННЫМИ ПРЕСТУПНЫМИ ОБРАЗОВАНИЯМИ, И ЕЕ ОСНОВНЫЕ ЭЛЕМЕНТЫ 118
Глава 1. Понятие и структура криминалистической характеристики экономических преступлений, совершаемых организованными преступными образованиями 118
Глава 2. Характеристика организованных преступных образований 132
Глава 3. Характеристика способов формирования организованных преступных образований 146
Глава 4. Криминалистические признаки организованных преступных образований 160
Глава 5. Характеристика видов коррумпированных связей 177
Глава 6. Особенности личностных свойств субъектов экономических преступлений и характеристика их ролевых функций 187
Глава 7. Характеристика предмета преступного посягательства 209
Глава 8. Криминальные технологии экономических преступлений, совершаемых организованными преступными образованиями 221
Глава 9. Характеристика обстановки совершения экономических преступлений 245
Глава 10. Характеристика способов легализации доходов, полученных преступным путем 256
Глава 11. Характеристика следов и иных последствий экономических преступлений, совершаемых организованными преступными образованиями 270
РАЗДЕЛ IV
ОСНОВЫ МЕТОДИКИ ДОСЛЕДСТВЕННОЙ ПРОВЕРКИ КРИМИНАЛИСТИЧЕСКИ ЗНАЧИМОЙ ИНФОРМАЦИИ ОБ ЭКОНОМИЧЕСКОМ ПРЕСТУПЛЕНИИ, СОВЕРШАЕМОМ ОРГАНИЗОВАННЫМИ ПРЕСТУПНЫМИ ОБРАЗОВАНИЯМИ 278
Глава 1. Сущность, понятие и структура методики доследственной проверки 278
Глава 2. Доследственные типичные ситуации и особенности организации проверки первичной информации 294
Глава 3. Тактика проведения отдельных проверочных действий 300
Глава 4. Криминалистическая классификация опрашиваемых и особенности тактики их опроса 316
Глава 5. Процессуально-криминалистическая оценка материалов доследственной проверки. Возбуждение уголовного дела 325
РАЗДЕЛ V
НАУЧНЫЕ ОСНОВЫ МЕТОДИКИ РАССЛЕДОВАНИЯ ПРЕСТУПЛЕНИЙ В СФЕРЕ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ, СОВЕРШАЕМЫХ ОРГАНИЗОВАННЫМИ ПРЕСТУПНЫМИ ОБРАЗОВАНИЯМИ 335
Глава 1. Ситуационный подход к расследованию экономических преступлений, совершаемых организованными группами, преступными организациями, сообществом 335
Глава 2. Типичные следственные ситуации на начальном этапе и основные направления расследования 348
Глава 3. Особенности организации коллективных методов ведения расследования 357
Глава 4. Типичные следственные версии и особенности планирования расследования 367
Глава 5. Организационные и тактические особенности взаимодействия следователей с оперативными, контролирующими, иными государственными органами 378
Глава 6. Организационное и тактическое обеспечение безопасности участников и субъектов криминалистической деятельности по раскрытию и расследованию экономических преступлений, совершаемых организованными преступными образованиями 398
Глава 7. Особенности тактики отдельных следственных действий и криминалистических операций 410
Глава 8. Использование документальных источников информации и специальных познаний в методике расследования 424
Глава 9. Материальный ущерб, причиненный экономическими преступлениями, и проблемы его возмещения 447
Глава 10. Противодействие раскрытию и расследованию экономических преступлений, совершаемых организованными преступными образованиями, и проблемы его преодоления 456
Глава 11. Криминалистическая профилактика экономического преступления, совершаемого организованным преступным образованием 464
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 472
ЛИТЕРАТУРА 481
Стоимость: 200.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.08 кримінальне право та кримінологія; кримінально-виконавче право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Перелік умовних скорочень 4
Вступ . . . 5
РОЗДІЛ 1 ПРОПЕДЕВТИКА ТЕОРІЇ КРИМІНАЛЬНО -
ВИКОНАВЧОГО ПРАВА .18
1.1. Проблеми становлення науки кримінально-виконавчого права 18
1.2. Співвідношення цілей покарання і завдань органів та установ виконання покарань, теорія і практика, можливості і дійсність виконання покарань . 47
РОЗДІЛ 2 ОСНОВИ ТЕОРІЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОГО ПРАВА . 99
2.1. Онтологія виконання покарань . 99
2.1.1. Виконання покарання - центральна категорія кримінально-виконавчого права 99
2.1.2 Виконання покарання як субстанція діяльності органів та установ виконання покарань . 127
2.2. Кримінально-виконавчі правовідносини та кримінально-виконавча діяльність . 143
2.2.1. Деякі особливості кримінально-виконавчих правовідносин . . 143
2.2.2. Кримінально-виконавчі правовідносини як форма кримінально-виконавчої діяльності 153
2.3. Структурно-функціональна характеристика діяльності по виконанню покарань . 164
2.3.1. Структурно-функціональна характеристика діяльності по виконанню покарань . 164
2.3.2. Об’єкт діяльності по виконанню покарань 188
2.3.3. Мета діяльності по виконанню покарань . .201
2.3.4. Засоби діяльності по виконанню покарань .213
2.3.5. Суб’єкт діяльності по виконанню покарань . . .223
2.3.6. Суб’єкт відбування покарання .233
РОЗДІЛ 3 ПРИНЦИПИ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОГО ПРАВА .243
3.1. Принципи екзекутивної діяльності . 243
3.1.1. Роль принципів у формуванні кримінально-виконавчого права та кримінально-виконавчого законодавства .243
3.1.2. Принципи кримінально-виконавчого права як відбиття сутності екзекутивної діяльності .265
3.1.3. Принцип поважання прав людини в діяльності органів та установ виконання покарань . .293
3.1.4. Поєднання кари й гуманізму в екзекутивній діяльності . .303
3.1.5. Втілення принципу справедливості в екзекутивній діяльності .316
3.1.6. Принцип законності в діяльності органів та установ виконання покарань . 331
3.1.7. Значення принципу невідворотності виконання покарання для екзекутивної діяльності . 342
Висновки . 353
Список використаних джерел .374
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ І. Теоретико-методологічні засади дослідження державного контролю у сфері виконавчої влади 22
1.1. Сутність і призначення державного контролю у демократичному суспільстві 22
1.2. Державний контроль як вид діяльності державної влади: тенденції розвитку 51
1.3. Основні види зовнішнього державного контролю щодо діяльності органів виконавчої влади 77
1.4. Державний контроль у сфері виконавчої влади: загальна характеристика 106
1.5. Із досвіду здійснення державного контролю у зарубіжних країнах 126
1.6. Висновки до розділу 137
РОЗДІЛ ІІ. Основні елементи системи державного контролю у сфері виконавчої влади та їх правове забезпечення 147
2.1. Загальний державний контроль у сфері виконавчої влади 147
2.2. Спеціальний державний контроль у сфері виконавчої влади: суб’єкти контролю, їх правовий статус 160
2.3. Урізноманітнення та оновлення змісту методів державного контролю 196
2.4. Розвиток форм державного контролю та їх правове забезпечення 212
2.5. Процедури здійснення державного контролю у сфері виконавчої влади 225
2.6. Висновки до розділу 241
РОЗДІЛ ІІІ. Організаційно-правові проблеми державного контролю в окремих сферах державного управління 250
3.1. Державний контроль щодо забезпечення захисту прав і свобод громадян як важлива умова демократизації суспільства 250
3.2. Контроль у сфері державної служби: проблеми становлення і розвитку 275
3.3. Проблеми вдосконалення контролю у державному секторі економіки та його законодавче врегулювання 305
3.4. Висновки до розділу 338
ВИСНОВКИ 348
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 359
ДОДАТОК. Авторська концепція Закону України “Про державний контроль у сфері виконавчої влади” 1-5
Стоимость: 1 000.00 грн.

<< пред   1   2   3   4   5   6   7   8   9    ...   118   след >>