Сортировать по:
наименованию (возр | убыв), цене (возр | убыв), рейтингу (возр | убыв)


<< пред   1   ...  3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13    ...   118   след >>




Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фі-нансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП .5
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ МВС УКРАЇНИ ПО БОРОТЬБІ З ОРГАНІЗОВАНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ 21
1.1 Зміст управління діяльністю спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю .21
1.2. Принципи управління діяльністю спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю .42
1.3. Функції управління діяльністю спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю 59
1.4. Форми управління діяльністю спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю .77
1.5. Методи управління діяльністю спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю 87
1.6 Розвиток та наукова розробка управління діяльністю спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю 95
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ФУНКЦІОНАЛЬНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ МВС УКРАЇНИ ПО БОРОТЬБІ З ОРГАНІЗОВАНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ
2.1. Інформаційно-аналітична робота в діяльності спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю
2.2. Організація планування в спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю .
2.3. Організація як функція управління діяльністю спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю
2.4. Забезпечення взаємодії і координації в діяльності спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю
2.4.1. Забезпечення взаємодії з органами досудового розслідування .
2.4.2. Забезпечення взаємодії і координації діяльності інших служб, підрозділів органів внутрішніх справ у боротьбі з організованою злочинністю
2.4.3. Забезпечення взаємодії з іншими правоохоронними і контролюючими органами .
2.4.4. Забезпечення взаємодії з населенням .
2.5. Контроль та нагляд за діяльністю спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю
2.6. Досвід США в організації боротьби з організованою злочинністю .
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА І РОБОТА З ПЕРСОНАЛОМ СПЕЦІАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ МВС УКРАЇНИ ПО БОРОТЬБІ З ОРГАНІЗОВАНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ: ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ
3.1. Структура спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю .
3.2. Штатна чисельність персоналу спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю .
3.3. Підбір, підготовка і розстановка персоналу в спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю .
3.4. Наукова організація праці в спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю .
Висновки до третього розділу
РОЗДІЛ 4. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ МВС УКРАЇНИ ПО БОРОТЬБІ З ОРГАНІЗОВАНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ .
4.1. Нормативно-правове забезпечення управління діяльністю спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю .
4.2. Правотворча, правозастосовча і правоохоронна діяльність в управлінні спеціальними підрозділами по боротьбі з організованою злочинністю . .
4.3. Правове забезпечення статусу суб'єктів управління діяльністю спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю .
4.4. Організаційно-правове забезпечення міжнародного співробітництва спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю
Висновки до четвертого розділу
ВИСНОВКИ .
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ .
Стоимость: 200.00 грн.


Описание: Диссертация на соискание научной степени доктора юридических наук
по специальности 12.00.07 – теория управления; административное право и процесс; финансовое право; информационное право
ПЛАН
ВВЕДЕНИЕ 3
РАЗДЕЛ I. ИСХОДНЫЕ МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ПОСЫЛКИ СОВРЕМЕННОГО ТЕОРЕТИКО-УПРАВЛЕНЧЕСКОГО ИССЛЕДОВАНИЯ ФЕНОМЕНА ПРОФИЛАКТИКИ ПРЕСТУПЛЕНИЙ
1.1. Теоретико-прикладное содержание противодействия преступности на современном этапе развития общества и государства в Республике Молдова 16
1.2. Управленческая концепция профилактики преступлений 57
1.3. Объект и предмет управленческого воздействия профилактики преступлений, а также система субъектов ее организации и осуществления в Республике Молдова 96
РАЗДЕЛ II. ОРГАНИЗАЦИОННО-ПРАВОВЫЕ ОСНОВЫ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПОЛИЦИИ РЕСПУБЛИКИ МОЛДОВА ПО ПРОФИЛАКТИКЕ ПРЕСТУПЛЕНИЙ
2.1. Правовые основы деятельности полиции Республики Молдова по профилактике преступлений .133
2.2. Принципы профилактической деятельности полиции РМ .154
2.3. Методы профилактики преступлений, применяемые полицией РМ .178
2.4. Приоритетные направления и эффективные профилактические меры, применяемые полицией РМ 201
РАЗДЕЛ III. ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ СЛУЖБ И ПОДРАЗДЕЛЕНИЙ ПОЛИЦИИ РМ
3.1. Общая структура и статус полиции РМ 227
3.2. Деятельность оперативных служб полиции РМ по профилактике преступлений 246
3.3. Деятельность подразделений охраны общественного порядка по профилактике преступлений .268
3.4. Организация профилактики преступлений в подразделениях уголовного преследования .318
3.5. Организация профилактики преступлений в подразделениях государственной охраны 329
РАЗДЕЛ IV. ОРГАНИЗАЦИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ ПРОФИЛАКТИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПОЛИЦИИ РЕСПУБЛИКИ МОЛДОВА
4.1. Управление деятельностью полиции по профилактике преступлений .339
4.2. Координация в деятельности полиции по профилактике преступлений .369
4.3. Организация взаимодействия полиции и средств массовой информации .399
4.4. Организация взаимодействия полиции и общественности .431
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 453
СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 464
ПРИЛОЖЕНИЯ 514
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.08 – кримінальне право та кримінологія; кримінально-виконавче право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктораюридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 5–21
РОЗДІЛ 1 Розвиток законодавства про відповідальність за злочини проти здоров’я населення та системи заходів, що забезпечують його охорону
1.1. Історичний аспект проблеми кримінально-правового захисту здоров’я населення в Україні 22–32
1.2. Сучасний стан здоров’я населення України, злочинності, спрямованої проти нього, та його кримінально-правовий захист законодавством України 32–56
РОЗДІЛ 2 Поняття і класифікація об’єктів злочинів проти здоров’я населення та системи заходів, що забезпечують його охорону
2.1. Загальнотеоретичні аспекти проблеми поняття та структури об’єкта злочинів
2.1.1. Аналіз концепції «об’єкт злочину – суспільні відносини» 57–67
2.1.2. Цінності як об’єкт злочину 67–73
2.1.3. Структура об’єкта злочину 73–74
2.1.4. Потерпілі 74–76
2.1.5. Інтереси 76–84
2.1.6. Права 84–88
2.1.7. Соціальні зв’язки 89–93
2.1.8. Блага 93–107
2.1.9. Потреби та їх взаємодія з компонентами об’єкта злочину 107–109
2.1.10. Класифікація об’єктів 109–115
2.1.11. Проміжні висновки 115–120
2.2. Об’єкти злочинів проти здоров’я населення та системи заходів, що забезпечують його охорону 121–129
2.3. Види злочинів проти здоров’я населення та системи заходів, що забезпечують його охорону 129–139
РОЗДІЛ 3 Загальна кримінально-правова характеристика злочинів проти здоров’я злочинів проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону
3.1. Характеристика видових об’єктів злочинів
3.1.1. Здоров’я населення та система заходів, спрямованихна недопущення виникнення і розповсюдження серед населення захворювань масового поширення 140–141
3.1.2. Здоров’я населення та система заходів, що вживаютьсяв інтересах недопущення виникнення і розповсюдження серед населення захворювань, викликаних шкідливим впливом певних речовин тощо, які не належать до наркотичних або психотропних 142–143
3.1.3. Здоров’я населення та система заходів, що вживаються в інтересах недопущення захворювань населення на наркоманію 143–155
3.2. Об’єктивна сторона злочинів проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону 155–182
3.3. Суб’єктивна сторона злочинів проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону 183–196
3.4. Суб’єкт злочинів проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону 196–205
3.5. Кваліфіковані види складів злочинів проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону 205–217
3.6. Проблеми відмежування складів злочинів проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону, від суміжних складів злочинів 217–226
3.7. Проблемні питання кваліфікації злочинів у сфері охорони здоров’я населення за сукупністю з іншими злочинними діяннями 226–235
РОЗДІЛ 4 Особливості складу злочину окремих видів злочинних посягань проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону
4.1. Злочини, що посягають на здоров’я населення та систему заходів, спрямованих на недопущення виникнення і розповсюдження серед населення захворювань масового поширення 236–242
4.2. Злочини, що посягають на здоров’я населення та систему заходів, спрямованих на недопущення виникнення і розповсюдженнясеред населення захворювань, викликаних шкідливим впливом певних речовин тощо, які не належать до наркотичних або психотропних
4.2.1. Незаконне виробництво, виготовлення, придбання, перевезення, пересилання, зберігання з метою збуту або збут отруйних і сильнодіючих речовин (ст. 321) 242–249
4.2.2. Незаконна організація або утримання місць для вживання одурманюючих засобів (ст. 322) 249–251
4.2.3. Спонукання неповнолітніх до застосування допінгу (ст. 323) 251–256
4.2.4. Схиляння неповнолітніх до вживання одурманюючих засобів (ст. 324) 256–257
4.2.5. Порушення правил поводження з мікробіологічними або іншими біологічними агентами чи токсинами (ст. 326) 257–264
4.2.6. Заготівля, перероблення або збут радіоактивно забруднених продуктів харчування чи іншої продукції (ст. 327) 264–266
4.3. Злочини, що посягають на встановлений порядок поводження із засобами та речовинами, що можуть викликати наркоманію
4.3.1. Контрабанда наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів (ст. 305) 266–272
4.3.2. Незаконні виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, пересилання чи збут наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів (ст. 307) 272–298
4.3.3. Викрадення, привласнення, вимагання наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів або заволодіння ними шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем (ст.308) 299–306
4.3.4. Незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення чи пересилання наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів без мети збуту (ст. 309) 306–308
4.3.5. Порушення встановлених правил обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів (ст. 320) 308–315
4.4. Злочини, що посягають на встановлений порядок поводження з предметами, які можуть бути сировиною або технологічними компонентами для виготовлення (виробництва) наркотичних засобів
4.4.1. Посів або вирощування снотворного маку чи конопель (ст. 310) 313–316
4.4.2. Незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення чи пересилання прекурсорів (ст. 311) 316–320
4.4.3. Викрадення, привласнення, вимагання прекурсорів або заволодіння ними шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем (ст. 312) 321–325
4.5. Злочини, що посягають на встановлений порядок, спрямований на перекриття шляхів поширення наркоманії
4.5.1. Викрадання, привласнення, вимагання обладнання, призначеного для виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів, чи заволодіння ним шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем та інші незаконні дії з таким обладнанням (ст. 313) 325–327
4.5.2. Незаконне введення в організм наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів (ст. 314) 327–331
4.5.3. Схиляння до вживання наркотичних засобів або психотропних речовин або їх аналогів (ст. 315) 331–332
4.5.4. Незаконне публічне вживання наркотичних засобів (ст. 316) 333
4.5.5. Організація або утримання місць для незаконного вживання, виробництва чи виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів (ст. 317) 334–338
4.5.6. Незаконне виготовлення, підроблення, використання чи збут підроблених документів на отримання наркотичних засобів, психотропних речовин або прекурсорів (ст. 318) 338–339
4.5.7. Незаконна видача рецепта на право придбання наркотичних засобів або психотропних речовин (ст. 319) 339–341
4.6. Злочини, що посягають на встановлений порядок, спрямований на створення умов для боротьби зі злочинністю, пов’язаною з наркотизмом
4.6.1. Використання коштів, здобутих від незаконного обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів чи прекурсорів (ст. 306) 341–348
РОЗДІЛ 5 Проблеми кримінально-правової політики у сфері боротьби зі злочинами проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону
5.1. Проблема криміналізації (декриміналізації) діянь, що вчиняються у сфері охорони здоров’я населення 349–362
5.2. Звільнення від кримінальної відповідальності за злочини проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону 362–370
5.3. Проблемні питання встановлення та призначення покарання за злочини проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону, та застосування інших засобів впливу на осіб, які вчинили ці злочини 370–380
ВИСНОВКИ 381–400
Список використаних джерел 401–426
Додаток 1: Апробація результатів дослідження (18 стор.)
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.01 – теорія та історія держави і права, історія політичних і правових вчень
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. Історико-правові аспекти приєднання Буковини до Австрії 22
1.1. Буковина як історико-правове поняття. 22
1.2. Австрійська окупація Буковини 32
1.3. Юридичне оформлення анексії Буковини Австрією 48
РОЗДІЛ ІІ. Австрійська адміністрація на Буковині 62
2.1. Військова адміністрація 62
2.2. Окружне управління 76
2.3. Крайове управління 88
РОЗДІЛ ІІІ. Представництво Буковини у державній раді 121
3.1. Представництво Буковини в установчому рейхстазі 1848-1849 рр. 121
3.2. Розвиток правових основ представництва Буковини в австрійському парламенті у 1859-1918 рр. 129
3.3. Українські депутати від Буковини у державній раді 147
РОЗДІЛ ІV. Органи самоврядування 159
4.1. Буковинський сейм – орган крайового самоврядування 160
4.2. Міське самоврядування 191
4.3. Самоврядування у сільських громадах. 212
РОЗДІЛ V. Суд та установи юридичної допомоги 228
5.1. Суд 228
5.2. Адвокатура 240
5.3. Нотаріат 249
РОЗДІЛ VІ. Правоохоронні органи 256
6.1. Прокуратура 256
6.2. Поліція 264
6.3. Жандармерія 270
РОЗДІЛ VІІ. Джерела права та правова освіта 279
7.1. Джерела права 279
7.2. Підготовка правничих кадрів 311
ВИСНОВКИ 340
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 347
ДОДАТКИ 411
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ 5
Розділ 1. ПРЕДМЕТ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА УКРАЇНИ: ТЕНДЕНЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ
1.1. Етапи становлення адміністративного права України 15
1.2. Загальні питання аксіології адміністративно-правової галузі 23
1.3. Межі та поняття предмета адміністративного права України 34
1.4. Об’єкт та інші елементи складу адміністративних правовідносин . 46
1.5. Головні риси відносин адміністративного права 60
1.6. Основні види адміністративно-правових відносин 77
1.7. Вектори подальшого розвитку предмета адміністративного права 94
Розділ 2. ОБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА ТА ПРАВОУТВОРЮЮЧІ СТАДІЇ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ
2.1. Об’єкт адміністративного права як невід’ємна складова об’єкта публічного права 111
2.1.1. Об’єкт права: доктринальні питання визначення категорії . 111
2.1.2. Основні критерії класифікації складових змісту об’єкта права 119
2.1.3. Особливості видової диференціації об’єкта публічного права 129
2.1.4. Поняття та ознаки об’єкта адміністративного права . 139
2.2. Особливості змісту стадії формування складових об’єкта адміністративного права 154
2.2.1. Характерні риси стадії формування об’єкта адміністративного права . 154
2.2.2. Громадянське суспільство і процес формування об’єкта адміністративно-правової галузі 162
2.2.3. Сутність, масштаби та засоби нормативного супроводження формування об’єкта адміністративного права . 177
2.3. Адміністративна правотворчість як правова форма нормативного закріплення складових об’єкта адміністративно-правової галузі 194
2.3.1. Поняття та принципи адміністративної правотворчості . 194
2.3.2. Етапи адміністративної правотворчості 214
Розділ 3. СТАДІЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ СКЛАДОВИХ ОБ’ЄКТА АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА: ЗМІСТ І ВЛАДНІ ФОРМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
3.1. Загальна характеристика стадії безпосередньої реалізації компонентів об’єкта адміністративного права 239
3.1.1. Сутність завершальної стадії реалізації адміністративно-правового об’єкта та її зв’язок з основними понятійними категоріями даної галузі права . 239
3.1.2. Система владних форм безпосереднього втілення складових об’єкта адміністративного права 253
3.2. Державне і комунальне управління як різновиди владних форм безпосередньої реалізації компонентів об’єкта адміністративного права . 270
3.2.1. Державне управління: оновлений погляд на визначення категорії 270
3.2.2. Пріоритетні напрями подальшого вдосконалення державного управління під час проведення адміністративної реформи в Україні . 288
3.2.3. Комунальне управління: ознаки, принципи, поняття 315
3.2.4. Питання подальшого становлення комунального управління в умовах здійснення адміністративної реформи в Україні . 328
3.3. Різновиди адміністративно-правового захисту як владні форми реалізації складових об’єкта адміністративного права . 341
Висновки 371
Список використаних джерел 381
Додатки 413
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.03 – цивільне право і цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне право
ДИСЕРТАЦІЯ на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 5
РОЗДІЛ І
ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОБ’ЄКТІВ У СИСТЕМІ ОХОРОНИ ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ .18
1.1. Інтелектуальна власність в економічній системі розвитку України .18
1.2. Поняття, ознаки та система об’єктів права інтелектуальної власності .29
1.3. Види об’єктів у системі охорони права інтелектуальної власності 51
Висновки до розділу І .61
РОЗДІЛ 2
СПІРНІ ПИТАННЯ ВИНИКНЕННЯ, ПРИПИНЕННЯ І СКАСУВАННЯ СУБ’ЄКТИВНИХ ПРАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У СИСТЕМІ ЇЇ ОХОРОНИ 63
2.1. Роль і значення суб’єктивних прав у системі охорони права інтелектуальної власності .63
2.2. Поняття суб’єкта права інтелектуальної власності .72
2.3. Поняття суб’єктивних прав на об’єкти інтелектуальної власності .97
2.4. Виникнення суб’єктивних прав інтелектуальної власності на твори науки, літератури і мистецтва та на об’єкти суміжних прав .109
2.5. Виникнення суб’єктивних прав інтелектуальної власності на об’єкти промислової власності 118
2.6. Проблеми припинення і визнання недійсними суб’єктивних прав інтелектуальної власності на об’єкти інтелектуальної власності .132
Висновки до розділу 2 .141
РОЗДІЛ 3
ПРАВОВИЙ СТАТУС СУБ’ЄКТІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У СИСТЕМІ ЇЇ ПРАВОВОЇ ОХОРОНИ (суб’єктивні права) .145
3.1. Юридична природа права інтелектуальної власності .145
3.2. Особисті немайнові права суб’єктів інтелектуальної власності .154
3.2.1. Особисті немайнові права на твори науки, літератури і мистецтва та суміжні права .155
3.2.2. Суб’єктивні особисті немайнові права на об’єкти промислової власності .164
3.3. Проблеми майнових прав суб’єктів права інтелектуальної власності 170
3.3.1. Поняття і види майнових прав суб’єктів інтелектуальної власності .170
3.3.2. Майнові права інтелектуальної власності на твори науки, літератури і мистецтва 175
3.3.3. Майнові права інтелектуальної власності суб’єктів суміжних прав .189
3.4. Майнові права інтелектуальної власності на винаходи, корисні моделі і промислові зразки 193
3.5. Обмеження майнових прав суб’єктів інтелектуальної власності 198
Висновки до розділу 3 .229
РОЗДІЛ 4
РЕАЛІЗАЦІЯ МАЙНОВИХ ПРАВ СУБ’ЄКТІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ . 233
4.1. Договір у сфері інтелектуальної діяльності й інтелектуальної власності .233
4.2. Авторські договори . .244
4.2.1. Загальні положення .244
4.2.2. Проблеми авторських договорів . 249
4.3. Договори у сфері науково-технічної діяльності 260
4.3.1. Загальна характеристика договорів у сфері науково-технічної діяльності 260
4.3.2. Договори на виконання науково-дослідних, дослідно-конструкторських робіт 267
4.3.3. Договори на створення об’єктів промислової власності 275
4.3.4. Договори на використання об’єктів права промислової власності 277
Висновки до розділу 4 .300
РОЗДІЛ 5
ПРОБЛЕМИ ЗАХИСТУ ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ
ВЛАСНОСТІ 303
5.1. Загальна характеристика системи захисту права інтелектуальної власності .303
5.2. Цивільно-правовий захист права інтелектуальної власності .313
5.2.1. Захист авторського права і суміжних прав .313
5.2.2. Цивільно-правовий захист патентних прав . 328
5.3. Кримінально-правовий захист права інтелектуальної власності 343
Висновки до розділу 5 .349
Післямова. Авторське бачення перспектив розвитку охорони майнових прав на об’єкти інтелектуальної власності 352
ВИСНОВКИ ДО ДИСЕРТАЦІЇ 367
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . 372
ДОДАТКИ .404
Стоимость: 200.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Перелік умовних позначень . 4
Вступ . 6
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи діяльності щодо забезпечення міжнародного миру і безпеки . 18
1.1. Сучасний стан проблеми управління діяльністю з підтримання або відновлення міжнародного миру і безпеки правоохоронного характеру . 18
1.2. Історико-правові основи становлення та розвитку системи колективної безпеки . 23
1.3. Інституційно-управлінські засади сучасної системи забезпечення міжнародного миру 33
1.4. Основні форми діяльності з підтримання або відновлення міжнародного миру і безпеки . 51
Розділ 2. Правоохоронна діяльність місії із забезпечення миру . 99
2.1. Організаційні засади діяльності місії з підтримання миру . 99
2.2. Основні суб’єкти правоохоронної діяльності місії на користь миру 111
2.3. Цивільна поліція як провідний суб’єкт правоохоронної діяльності місії з підтримання миру . . 122
2.4. Основи застосування правоохоронного персоналу в операціях з відновлення або підтримання миру 143
Розділ 3. Правові основи правоохоронної діяльності щодо забезпечення міжнародного миру 153
3.1. Правова база діяльності міжнародної цивільної поліції у галузі підтримання миру . 153
3.2. Роль статутних актів міжнародних організацій у правовому регулюванні операцій із забезпечення міжнародного миру 159
3.3. Національне законодавство як правове джерело правоохоронної діяльності на користь миру . 167
3.4. Правове регулювання участі працівників органів внутрішніх справ України в міжнародних операціях із забезпечення миру . 177
Розділ 4. Адміністративне право як правова основа процесу управління операцією із забезпечення міжнародного миру 200
4.1. Зовнішньо-правові засади операцій на користь миру 200
4.2. Внутрішньо-правові засади операцій на користь миру 226
4.3. Особливості процесу управління правоохоронним компонентом місії із забезпечення міжнародного миру 264
Розділ 5. Система управління службовою діяльністю міжнародної цивільної поліції 288
5.1. Управління діяльністю з виконання мандату міжнародної цивільної поліції . 288
5.2. Управління роботою з персоналом міжнародної цивільної поліції . 298
5.3. Управління системою ресурсного забезпечення діяльності міжнародної цивільної поліції . . 344
Висновки 362
Список використаних джерел . 377
Додатки:
А. Теоретико-методологічні основи діяльності щодо забезпечення міжнародного миру і безпеки
Б. Правоохоронна діяльність операцій із забезпечення миру
В. Правові основи правоохоронної діяльності щодо забезпечення міжнародного миру
Д. Адміністративне право як правова основа процесу управління операцією із забезпечення міжнародного миру
Е. Система управління службовою діяльністю міжнародної цивільної поліції
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження державного регулювання в сфері господарювання 17
1.1. Роль держави в сфері господарської діяльності в умовах ринкової економіки 17
1.2. Публічно-правові засади забезпечення господарського порядку в умовах різноманіття суб'єктів господарювання різних форм власності 41
1.3. Сутність і призначення державного регулювання господарської діяльності в демократичному суспільстві з соціально орієнтованою ринковою економікою 65
1.4. Правові засади організації державного регулювання господарської діяльності в Україні 82
1.5. Із досвіду правового забезпечення державного регулювання господарської діяльності у зарубіжних країнах 105
Розділ 2. Регуляторна діяльність органів виконавчої влади як об'єкт адміністративно-правового регулювання 123
2.1. Адміністративно-правова природа та принципи регуляторної діяльності органів виконавчої влади у сфері господарювання 123
2.2. Правові методи регуляторної діяльності органів виконавчої влади 146
2.2.1. Методи забезпечення соціальної спрямованості економіки 156
2.2.2. Методи забезпечення економічної безпеки суспільства і держави 176
2.2.3. Методи стимулювання суспільно важливих видів господарської діяльності. 187
2.3. Розвиток форм державного регулювання господарської діяльності в сфері виконавчої влади та їх правове забезпечення 197
2.3.1. Програмування соціально-економічного розвитку держави 199
2.3.2. Регуляторні акти 208
2.3.3. Адміністративні договори 221
Розділ 3. Адміністративно-правовий механізм реалізації державної регуляторної політики органами виконавчої влади 244
3.1. Концепція регуляторної реформи – програма вдосконалення державного регулювання в сфері господарської діяльності в Україні 244
3.2. Співвідношення державного регулювання та державної регуляторної політики в сфері господарювання 267
3.3. Вдосконалення адміністративно-правового режиму регуляторної діяльності органів виконавчої влади в ракурсі регуляторної реформи 289
3.4. Роль і місце Державного комітету з питань регуляторної політики та підприємництва у системі державного регулювання господарської діяльності 314
Розділ 4. Організаційно-правові проблеми впровадження засад державної регуляторної політики органами виконавчої влади та місцевого самоврядування 349
4.1. Загальні проблеми впровадження засад державної регуляторної політики в сфері виконавчої влади 349
4.2. Організаційно-правові проблеми впровадження засад державної регуляторної політики на рівні місцевого самоврядування 359
4.3. Проблеми забезпечення ефективності регуляторних актів 374
4.4. Залучення громадськості до регуляторної діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування 390
Висновки 413
Список використаних джерел 421
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.06 - земельне право; аграрне право; екологічне право; природоресурсове право
ДИСЕРТАЦІЯ на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Загальні засади та періодизація процесу кодифікації земельного законодавства України 11
1.1. Поняття та сутність кодифікації галузевого законодавства. 11
1.2. Особливості та періодизація процесу кодифікації земельного законодавства України 27
Розділ 2. Формування наукових концепцій та тенденцій розвитку і кодифікації земельного законодавства України 42
2.1. Формування наукових концепцій кодифікації земельного законодавства України в період з 1917 до 1928 року 42
2.2. Тенденції розвитку і кодифікації земельного законодавства України в період з 1928 до 1970 року 77
2.3. Кодифікація земельного законодавства України в період з 1970 до 1990 року 88
Розділ 3. Розвиток і кодифікація земельного законодавства України сучасного періоду 107
3.1. Розвиток і кодифікація земельного законодавства в період з 1990 року до прийняття нової Конституції України 28 червня 1996 року 107
3.2. Розвиток і кодифікація земельного законодавства після прийняття нової Конституції України 118
Висновки 157
Список використаних джерел 165
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.02 – конституційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
СОДЕРЖАНИЕ
Введение 3
Раздел 1. Историко-теоретические основы муниципального управления в Соединенном Королевстве в США. Системы органов муниципального управления в США и в Соединенном Королевстве 13
1.1. Основные этапы развития муниципального права в Соединенном Королевстве и в США 13
1.2. Административно – территориальное устройство и системы органов муниципального управления в США и в Соединенном Королевстве 37
Раздел 2. Компетенция и финансовые основы деятельности органов муниципального управления в США и в Соединенном Королевстве .59
2.1. Правовые основы компетенции органов муниципального управления в США и в Соединенном Королевстве. .59
2.2. Финансовое обеспечение деятельности органов муниципального управления в Соединенном Королевстве и в США. 74
Раздел 3. Организация муниципального управления в США и в Соединенном Королевстве . 94
3.1. Организационные формы управления муниципальных органов в Соединенном Королевстве и муниципальных органов общей компетенции в США 94
3.1.1. Организационные формы муниципального управления приходов, таунов, общин и тауншипов 94
3.1.2. Организационные формы управления муниципальных корпораций. Организационные формы муниципального управления районов, унитарных округов и графств 111
3.2. Организационные формы муниципального управления специальных и школьных округов 166
Заключение 176
Список использованных источников 187
Приложения . . 211
Стоимость: 1 000.00 грн.

<< пред   1   ...  3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13    ...   118   след >>