Сортировать по:
наименованию (возр | убыв), цене (возр | убыв), рейтингу (возр | убыв)


<< пред   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11    ...   118   след >>




Описание: спеціальність 12.00.08 – кримінальне право і кримінологія; кримінально-виконавче право
дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ТА СУЧАСНИЙ СТАН КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВОГО ЗАХИСТУ ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ . 17
1.1. Поняття правоохоронної діяльності як об’єкта кримінально-правового захисту . 17
1.2. Сучасний стан кримінально-правового захисту правоохоронної діяльності 25
1.3. Чинники, що зумовлюють застосування працівниками правоохоронних органів вогнепальної зброї, спеціальних засобів, заходів фізичного впливу . 42
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТА ЗЛОЧИНІВ ПРОТИ ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 59
2.1. Загальні положення щодо об’єкта злочину 59
2.2. Види правоохоронної діяльності . 68
2.3. Виконання обов’язків з охорони громадського порядку як один із основних видів діяльності міліції 83
2.4. Додаткові обов’язкові об’єкти у злочинах проти правоохоронної діяльності (життя, здоров’я, тілесна недоторканність, воля, гідність, безпека, власність) 99
2.5. Потерпілі в злочинах проти правоохоронної діяльності 109
2.6. Суб’єкти злочинів проти правоохоронної діяльності . 134
2.7. Взаємозв’язок суб’єктів у злочинах проти правоохоронної діяльності 138
РОЗДІЛ 3. ОБ’ЄКТИВНА СТОРОНА ЗЛОЧИНІВ ПРОТИ ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ . 147
3.1. Спільні риси зовнішніх проявів злочинів проти правоохоронної діяльності 147
3.2. Характеристика окремих проявів злочинів проти правоохоронної діяльності . 160
3.3. Наслідки в злочинах проти правоохоронної діяльності 176
РОЗДІЛ 4. СУБ’ЄКТИВНА СТОРОНА В ЗЛОЧИНАХ ПРОТИ ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ . 189
4.1. Мотив у злочинах проти правоохоронної діяльності 189
4.2. Мета у злочинах проти правоохоронної діяльності 206
4.3. Вина у злочинах проти правоохоронної діяльності 218
РОЗДІЛ 5. ПРОБЛЕМИ ПОКАРАННЯ ЗА ЗЛОЧИНИ ПРОТИ ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСІБ, ЯКІ ВИКОНУВАЛИ СПЕЦІАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 236
5.1. Види і розміри покарань за злочини проти правоохоронної діяльності 236
5.2. Практика призначення покарань за злочини проти правоохоронної діяльності . 257
5.3. Проблемні питання кримінальної відповідальності осіб, які виконували спеціальне завдання 266
РОЗДІЛ 6. СПІВВІДНОШЕННЯ ОБСТАВИН, ЩО ВИКЛЮЧАЮТЬ ЗЛОЧИННІСТЬ ДІЯННЯ, ТА УМОВ І МЕЖ ЗАСТОСУВАННЯ ПРАЦІВНИКАМИ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ ВОГНЕПАЛЬНОЇ ЗБРОЇ, СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ, ЗАХОДІВ ФІЗИЧНОГО ВПЛИВУ 277
6.1. Необхідна оборона і застосування працівниками правоохоронних органів вогнепальної зброї, спеціальних засобів, заходів фізичного впливу . 277
6.2. Затримання особи, що вчинила злочин, і застосування працівниками правоохоронних органів вогнепальної зброї, спеціальних засобів, заходів фізичного впливу 287
6.3. Крайня необхідність і застосування працівниками правоохоронних органів вогнепальної зброї, спеціальних засобів, заходів фізичного впливу 298
6.4. Фізичний або психічний примус і застосування працівниками правоохоронних органів вогнепальної зброї, спеціальних засобів, заходів фізичного впливу . 304
6.5. Виконання наказу або розпорядження і застосування працівниками правоохоронних органів вогнепальної зброї, спеціальних засобів, заходів фізичного впливу 308
6.6. Діяння, пов’язане з ризиком, і застосування працівниками правоохоронних органів вогнепальної зброї, спеціальних засобів, заходів фізичного впливу 313
6.7. Виконання спеціального завдання і застосування працівниками правоохоронних органів вогнепальної зброї, спеціальних засобів, заходів фізичного впливу 320
РОЗДІЛ 7. ЗАСТОСУВАННЯ ВОГНЕПАЛЬНОЇ ЗБРОЇ, СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ, ЗАХОДІВ ФІЗИЧНОГО ВПЛИВУ ПРАЦІВНИКАМИ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ ТА ІНШИМИ ОСОБАМИ . 326
7.1. Сучасний стан правової регламентації застосування працівниками міліції вогнепальної зброї, спеціальних засобів, заходів фізичного впливу: проблемні питання . 326
7.2. Застосування вогнепальної зброї працівниками інших правоохоронних органів та посадовими особами 340
ВИСНОВКИ . 355
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ . 367
ДОДАТКИ 403
Додаток 1. Витяги з Кримінальних кодексів зарубіжних країн щодо відповідальності за посягання на представників влади, працівників правоохоронних органів, членів громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону, військовослужбовців 403
Додаток 2. Перелік тяжких (особливо тяжких) злочинів(за КК України) 446
Додаток 3. Пропозиції автора щодо окреслення кола тяжких (особливо тяжких) злочинів, вчинення яких і намагання при цьому втекти,служить підставою застосування працівниками правоохоронних органів вогнепальної зброї для затримання особи 459
Додаток 4. Витяг із Закону України Про міліцію 463
Додаток 5. Витяг із Закону РФ Про міліцію 468
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ПЛАН
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЗЛОЧИННОСТІ
1.1. Поняття економічної злочинності та її ознаки .15
1.2. Масштаби і структура економічної злочинності та використовувані злочинні технології 26
1.3. Тіньова економіка як основа економічної злочинності .50
1.4. Трансформація економічної злочинності в Україні .78
РОЗДІЛ ІІ. ПРАВОВІ ОСНОВИ ПРОФІЛАКТИКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЗЛОЧИННОСТІ
2.1. Нормативно-правове регулювання діяльності правоохоронних органів по профілактиці економічної злочинності 91
2.2. Роль господарського права в організації профілактики економічної злочинності 109
2.3. Зміни кримінального права і кримінально-правова превенція .131
2.4. Адміністративно-правові засоби профілактики економічної злочинності 143
2.5. Можливості та особливості застосування в Україні міжнародних договорів по боротьбі з економічною злочинністю 159
РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКІ ЗАСАДИ ПРОФІЛАКТИКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЗЛОЧИННОСТІ
3.1. Рівні управлінського впливу профілактики економічної злочинності 174
3.2. Координація профілактики економічної злочинності .189
3.3. Управління впровадженням нових інформаційних технологій у профілактику економічної злочинності .212
3.4. Управління підготовкою кадрів для боротьби з економічною злочинністю та її профілактики 228
3.5. Участь громадян у профілактиці економічної злочинності 243
РОЗДІЛ ІV. КОНКРЕТНИЙ РІВЕНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФІЛАКТИКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЗЛОЧИННОСТІ
4.1. Суб’єкт економічних злочинів як основний об’єкт управлінського впливу .265
4.2. Типологія „економічних” злочинців та особистість “економічного” злочинця 280
4.3. Ситуація економічного злочину 307
4.4. Економічні інституції і поведінка суб’єктів підприємницької діяльності: резерви для профілактики 313
4.5. Підвищення життєвого рівня населення ? пріоритетний напрямок профілактики економічної злочинності 324
4.6. Обмін досвідом правоохоронних органів України з правоохоронними органами зарубіжних країн щодо профілактики економічної злочинності 336
ВИСНОВКИ .346
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 355
ДОДАТКИ 390
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.03 – цивільне право та цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне право.
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
Зміст
Вступ 4
Розділ 1. Генеза та поняття творчої діяльності
1.1. Сутність охорони творчої діяльності: методологічний підхід 18
1.2. Творча діяльність як предмет правової охорони 27
1.3. Охорона права на свободу творчої діяльності 43
1.4. Людина як суб’єкт творчої діяльності 58
Висновки 65
Розділ 2. Право на творчу діяльність як об’єкт цивільно-правової охорони
2.1. Цивільне право - основа охорони прав приватного характеру 69
2.2. Створення результатів творчої діяльності як підстава виникнення цивільних прав і обов’язків 82
2.3. Суб’єкти права на творчу діяльність 93
2.4. Змістовний аспект права на творчу діяльність 102
2.5. Проблеми охорони прав на творчу діяльність 111
Висновки 122
Розділ 3. Проблеми формування поняття права інтелектуальної власності
3.1. Офіційні підходи до визначення поняття інтелектуальної власності 126
3.2. Основні теоретичні конструкції права інтелектуальної власності 134
3.2.1 Теорія привілеїв як висхідна позиція формування інституту права інтелектуальної власності 137
3.2.2 Генеза і концепція пропрієтарної теорії права інтелектуальної власності 141
3.2.3 Огляд інших теорій права інтелектуальної власності 148
3.3 Теорія виключних майнових прав 156
3.4 Авторські підходи до розуміння поняття права інтелектуальної власності 164
3.5. Етапи і напрямки становлення законодавства України про інтелектуальну власність 170
3.6. Проблема визначення змісту права інтелектуальної власності 190
Висновки 213
Розділ 4. Теоретичні підходи до визначення суб’єктів права інтелектуальної власності
4.1. Методологічні підходи до моделювання поняття суб’єкта права інтелектуальної власності 217
4.2. Суб’єкти права інтелектуальної власності 225
4.3. Специфіка немайнових прав автора 255
4.4. Майнові права авторів та інших осіб в авторському праві 271
4.5. Спрямування охорони прав суб’єктів інтелектуальної власності 285
Висновки 295
Розділ 5. Механізм охорони права інтелектуальної власності
5.1. Проблема вирішення змісту охорони інтелектуальної власності 297
5.2. Напрямки охорони права інтелектуальної власності 304
5.3. Співвідношення охорони і захисту прав інтелектуальної власності 318
5.4. Засоби здійснення охорони права інтелектуальної власності 326
5.5 Національні засоби охорони прав інтелектуальної власності 334
5.6. Охорона права інтелектуальної власності в умовах інформатизації 343
Висновки 349
Розділ 6. Теорія охорони суб’єктивного права інтелектуальної власності
6.1. Суб’єктивне право: концептуальний підхід 352
6.2. Захист права інтелектуальної власності в ринкових умовах 360
6.3. Реалізація права на захист інтелектуальної власності 365
6.4. Практика захисту порушених прав у цивільному праві 377
6.5. Способи захисту права інтелектуальної власності 389
Висновки 406
ВИСНОВКИ 410
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 428
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.03 – цивільне право і цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ 4
ВСТУП 5
Розділ 1. Поняття та види організаційно-правових форм юридичних осіб приватного права 15
1.1. Поняття організаційно-правової форми юридичних осіб приватного права 15
1.2. Система організаційно-правових форм юридичних осіб приватного права 43
Розділ 2. Господарські товариства 98
2.1. Повне та командитне товариства 98
2.2. Товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю 124
2.3. Акціонерні товариства 140
Розділ 3. Унітарні та корпоративні підприємства 169
3.1. Унітарні підприємства 169
3.2. Корпоративні підприємства 186
Розділ 4. Організаційно-правові форми кооперативних товариств 208
4.1. Підприємницькі кооперативи 208
4.2. Непідприємницькі кооперативи 228
Розділ 5. Організаційно-правові форми непідприємницьких юридичних осіб приватного права 254
5.1. Громадські товариства 254
5.2. Непідприємницькі товариства з обмеженою, додатковою та повною відповідальністю 279
5.3. Товариства співвласників 293
5.4. Установа та заклад 315
Розділ 6. Правове регулювання створення, реорганізації та ліквідації окремих організаційно-правових форм юридичних осіб приватного права 334
6.1. Правове регулювання створення окремих видів організаційно-правових форм юридичних осіб приватного права 334
6.2. Правове регулювання реорганізації юридичних осіб приватного права 351
6.3. Правове регулювання ліквідації окремих видів організаційно-правових форм юридичних осіб приватного права 377
ВИСНОВКИ 405
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 420
ДОДАТКИ 471
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Диссертация на соискание научной степени доктора юридических наук
по специальности 12.00.07 – теория управления; административное право и процесс; финансовое право; информационное право
ПЛАН
ВВЕДЕНИЕ 3
РАЗДЕЛ I. ИСХОДНЫЕ МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ПОСЫЛКИ СОВРЕМЕННОГО ТЕОРЕТИКО-УПРАВЛЕНЧЕСКОГО ИССЛЕДОВАНИЯ ФЕНОМЕНА ПРОФИЛАКТИКИ ПРЕСТУПЛЕНИЙ
1.1. Теоретико-прикладное содержание противодействия преступности на современном этапе развития общества и государства в Республике Молдова 16
1.2. Управленческая концепция профилактики преступлений 57
1.3. Объект и предмет управленческого воздействия профилактики преступлений, а также система субъектов ее организации и осуществления в Республике Молдова 96
РАЗДЕЛ II. ОРГАНИЗАЦИОННО-ПРАВОВЫЕ ОСНОВЫ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПОЛИЦИИ РЕСПУБЛИКИ МОЛДОВА ПО ПРОФИЛАКТИКЕ ПРЕСТУПЛЕНИЙ
2.1. Правовые основы деятельности полиции Республики Молдова по профилактике преступлений .133
2.2. Принципы профилактической деятельности полиции РМ .154
2.3. Методы профилактики преступлений, применяемые полицией РМ .178
2.4. Приоритетные направления и эффективные профилактические меры, применяемые полицией РМ 201
РАЗДЕЛ III. ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ СЛУЖБ И ПОДРАЗДЕЛЕНИЙ ПОЛИЦИИ РМ
3.1. Общая структура и статус полиции РМ 227
3.2. Деятельность оперативных служб полиции РМ по профилактике преступлений 246
3.3. Деятельность подразделений охраны общественного порядка по профилактике преступлений .268
3.4. Организация профилактики преступлений в подразделениях уголовного преследования .318
3.5. Организация профилактики преступлений в подразделениях государственной охраны 329
РАЗДЕЛ IV. ОРГАНИЗАЦИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ ПРОФИЛАКТИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПОЛИЦИИ РЕСПУБЛИКИ МОЛДОВА
4.1. Управление деятельностью полиции по профилактике преступлений .339
4.2. Координация в деятельности полиции по профилактике преступлений .369
4.3. Организация взаимодействия полиции и средств массовой информации .399
4.4. Организация взаимодействия полиции и общественности .431
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 453
СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 464
ПРИЛОЖЕНИЯ 514
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.08 – кримінальне право та кримінологія; кримінально-виконавче право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктораюридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 5–21
РОЗДІЛ 1 Розвиток законодавства про відповідальність за злочини проти здоров’я населення та системи заходів, що забезпечують його охорону
1.1. Історичний аспект проблеми кримінально-правового захисту здоров’я населення в Україні 22–32
1.2. Сучасний стан здоров’я населення України, злочинності, спрямованої проти нього, та його кримінально-правовий захист законодавством України 32–56
РОЗДІЛ 2 Поняття і класифікація об’єктів злочинів проти здоров’я населення та системи заходів, що забезпечують його охорону
2.1. Загальнотеоретичні аспекти проблеми поняття та структури об’єкта злочинів
2.1.1. Аналіз концепції «об’єкт злочину – суспільні відносини» 57–67
2.1.2. Цінності як об’єкт злочину 67–73
2.1.3. Структура об’єкта злочину 73–74
2.1.4. Потерпілі 74–76
2.1.5. Інтереси 76–84
2.1.6. Права 84–88
2.1.7. Соціальні зв’язки 89–93
2.1.8. Блага 93–107
2.1.9. Потреби та їх взаємодія з компонентами об’єкта злочину 107–109
2.1.10. Класифікація об’єктів 109–115
2.1.11. Проміжні висновки 115–120
2.2. Об’єкти злочинів проти здоров’я населення та системи заходів, що забезпечують його охорону 121–129
2.3. Види злочинів проти здоров’я населення та системи заходів, що забезпечують його охорону 129–139
РОЗДІЛ 3 Загальна кримінально-правова характеристика злочинів проти здоров’я злочинів проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону
3.1. Характеристика видових об’єктів злочинів
3.1.1. Здоров’я населення та система заходів, спрямованихна недопущення виникнення і розповсюдження серед населення захворювань масового поширення 140–141
3.1.2. Здоров’я населення та система заходів, що вживаютьсяв інтересах недопущення виникнення і розповсюдження серед населення захворювань, викликаних шкідливим впливом певних речовин тощо, які не належать до наркотичних або психотропних 142–143
3.1.3. Здоров’я населення та система заходів, що вживаються в інтересах недопущення захворювань населення на наркоманію 143–155
3.2. Об’єктивна сторона злочинів проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону 155–182
3.3. Суб’єктивна сторона злочинів проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону 183–196
3.4. Суб’єкт злочинів проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону 196–205
3.5. Кваліфіковані види складів злочинів проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону 205–217
3.6. Проблеми відмежування складів злочинів проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону, від суміжних складів злочинів 217–226
3.7. Проблемні питання кваліфікації злочинів у сфері охорони здоров’я населення за сукупністю з іншими злочинними діяннями 226–235
РОЗДІЛ 4 Особливості складу злочину окремих видів злочинних посягань проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону
4.1. Злочини, що посягають на здоров’я населення та систему заходів, спрямованих на недопущення виникнення і розповсюдження серед населення захворювань масового поширення 236–242
4.2. Злочини, що посягають на здоров’я населення та систему заходів, спрямованих на недопущення виникнення і розповсюдженнясеред населення захворювань, викликаних шкідливим впливом певних речовин тощо, які не належать до наркотичних або психотропних
4.2.1. Незаконне виробництво, виготовлення, придбання, перевезення, пересилання, зберігання з метою збуту або збут отруйних і сильнодіючих речовин (ст. 321) 242–249
4.2.2. Незаконна організація або утримання місць для вживання одурманюючих засобів (ст. 322) 249–251
4.2.3. Спонукання неповнолітніх до застосування допінгу (ст. 323) 251–256
4.2.4. Схиляння неповнолітніх до вживання одурманюючих засобів (ст. 324) 256–257
4.2.5. Порушення правил поводження з мікробіологічними або іншими біологічними агентами чи токсинами (ст. 326) 257–264
4.2.6. Заготівля, перероблення або збут радіоактивно забруднених продуктів харчування чи іншої продукції (ст. 327) 264–266
4.3. Злочини, що посягають на встановлений порядок поводження із засобами та речовинами, що можуть викликати наркоманію
4.3.1. Контрабанда наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів (ст. 305) 266–272
4.3.2. Незаконні виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, пересилання чи збут наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів (ст. 307) 272–298
4.3.3. Викрадення, привласнення, вимагання наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів або заволодіння ними шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем (ст.308) 299–306
4.3.4. Незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення чи пересилання наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів без мети збуту (ст. 309) 306–308
4.3.5. Порушення встановлених правил обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів (ст. 320) 308–315
4.4. Злочини, що посягають на встановлений порядок поводження з предметами, які можуть бути сировиною або технологічними компонентами для виготовлення (виробництва) наркотичних засобів
4.4.1. Посів або вирощування снотворного маку чи конопель (ст. 310) 313–316
4.4.2. Незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення чи пересилання прекурсорів (ст. 311) 316–320
4.4.3. Викрадення, привласнення, вимагання прекурсорів або заволодіння ними шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем (ст. 312) 321–325
4.5. Злочини, що посягають на встановлений порядок, спрямований на перекриття шляхів поширення наркоманії
4.5.1. Викрадання, привласнення, вимагання обладнання, призначеного для виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів, чи заволодіння ним шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем та інші незаконні дії з таким обладнанням (ст. 313) 325–327
4.5.2. Незаконне введення в організм наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів (ст. 314) 327–331
4.5.3. Схиляння до вживання наркотичних засобів або психотропних речовин або їх аналогів (ст. 315) 331–332
4.5.4. Незаконне публічне вживання наркотичних засобів (ст. 316) 333
4.5.5. Організація або утримання місць для незаконного вживання, виробництва чи виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів (ст. 317) 334–338
4.5.6. Незаконне виготовлення, підроблення, використання чи збут підроблених документів на отримання наркотичних засобів, психотропних речовин або прекурсорів (ст. 318) 338–339
4.5.7. Незаконна видача рецепта на право придбання наркотичних засобів або психотропних речовин (ст. 319) 339–341
4.6. Злочини, що посягають на встановлений порядок, спрямований на створення умов для боротьби зі злочинністю, пов’язаною з наркотизмом
4.6.1. Використання коштів, здобутих від незаконного обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів чи прекурсорів (ст. 306) 341–348
РОЗДІЛ 5 Проблеми кримінально-правової політики у сфері боротьби зі злочинами проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону
5.1. Проблема криміналізації (декриміналізації) діянь, що вчиняються у сфері охорони здоров’я населення 349–362
5.2. Звільнення від кримінальної відповідальності за злочини проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону 362–370
5.3. Проблемні питання встановлення та призначення покарання за злочини проти здоров’я населення і системи заходів, що забезпечують його охорону, та застосування інших засобів впливу на осіб, які вчинили ці злочини 370–380
ВИСНОВКИ 381–400
Список використаних джерел 401–426
Додаток 1: Апробація результатів дослідження (18 стор.)
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.01 – теорія та історія держави і права, історія політичних і правових вчень
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. Історико-правові аспекти приєднання Буковини до Австрії 22
1.1. Буковина як історико-правове поняття. 22
1.2. Австрійська окупація Буковини 32
1.3. Юридичне оформлення анексії Буковини Австрією 48
РОЗДІЛ ІІ. Австрійська адміністрація на Буковині 62
2.1. Військова адміністрація 62
2.2. Окружне управління 76
2.3. Крайове управління 88
РОЗДІЛ ІІІ. Представництво Буковини у державній раді 121
3.1. Представництво Буковини в установчому рейхстазі 1848-1849 рр. 121
3.2. Розвиток правових основ представництва Буковини в австрійському парламенті у 1859-1918 рр. 129
3.3. Українські депутати від Буковини у державній раді 147
РОЗДІЛ ІV. Органи самоврядування 159
4.1. Буковинський сейм – орган крайового самоврядування 160
4.2. Міське самоврядування 191
4.3. Самоврядування у сільських громадах. 212
РОЗДІЛ V. Суд та установи юридичної допомоги 228
5.1. Суд 228
5.2. Адвокатура 240
5.3. Нотаріат 249
РОЗДІЛ VІ. Правоохоронні органи 256
6.1. Прокуратура 256
6.2. Поліція 264
6.3. Жандармерія 270
РОЗДІЛ VІІ. Джерела права та правова освіта 279
7.1. Джерела права 279
7.2. Підготовка правничих кадрів 311
ВИСНОВКИ 340
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 347
ДОДАТКИ 411
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ 5
Розділ 1. ПРЕДМЕТ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА УКРАЇНИ: ТЕНДЕНЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ
1.1. Етапи становлення адміністративного права України 15
1.2. Загальні питання аксіології адміністративно-правової галузі 23
1.3. Межі та поняття предмета адміністративного права України 34
1.4. Об’єкт та інші елементи складу адміністративних правовідносин . 46
1.5. Головні риси відносин адміністративного права 60
1.6. Основні види адміністративно-правових відносин 77
1.7. Вектори подальшого розвитку предмета адміністративного права 94
Розділ 2. ОБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА ТА ПРАВОУТВОРЮЮЧІ СТАДІЇ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ
2.1. Об’єкт адміністративного права як невід’ємна складова об’єкта публічного права 111
2.1.1. Об’єкт права: доктринальні питання визначення категорії . 111
2.1.2. Основні критерії класифікації складових змісту об’єкта права 119
2.1.3. Особливості видової диференціації об’єкта публічного права 129
2.1.4. Поняття та ознаки об’єкта адміністративного права . 139
2.2. Особливості змісту стадії формування складових об’єкта адміністративного права 154
2.2.1. Характерні риси стадії формування об’єкта адміністративного права . 154
2.2.2. Громадянське суспільство і процес формування об’єкта адміністративно-правової галузі 162
2.2.3. Сутність, масштаби та засоби нормативного супроводження формування об’єкта адміністративного права . 177
2.3. Адміністративна правотворчість як правова форма нормативного закріплення складових об’єкта адміністративно-правової галузі 194
2.3.1. Поняття та принципи адміністративної правотворчості . 194
2.3.2. Етапи адміністративної правотворчості 214
Розділ 3. СТАДІЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ СКЛАДОВИХ ОБ’ЄКТА АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА: ЗМІСТ І ВЛАДНІ ФОРМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
3.1. Загальна характеристика стадії безпосередньої реалізації компонентів об’єкта адміністративного права 239
3.1.1. Сутність завершальної стадії реалізації адміністративно-правового об’єкта та її зв’язок з основними понятійними категоріями даної галузі права . 239
3.1.2. Система владних форм безпосереднього втілення складових об’єкта адміністративного права 253
3.2. Державне і комунальне управління як різновиди владних форм безпосередньої реалізації компонентів об’єкта адміністративного права . 270
3.2.1. Державне управління: оновлений погляд на визначення категорії 270
3.2.2. Пріоритетні напрями подальшого вдосконалення державного управління під час проведення адміністративної реформи в Україні . 288
3.2.3. Комунальне управління: ознаки, принципи, поняття 315
3.2.4. Питання подальшого становлення комунального управління в умовах здійснення адміністративної реформи в Україні . 328
3.3. Різновиди адміністративно-правового захисту як владні форми реалізації складових об’єкта адміністративного права . 341
Висновки 371
Список використаних джерел 381
Додатки 413
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Перелік умовних позначень . 4
Вступ . 6
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи діяльності щодо забезпечення міжнародного миру і безпеки . 18
1.1. Сучасний стан проблеми управління діяльністю з підтримання або відновлення міжнародного миру і безпеки правоохоронного характеру . 18
1.2. Історико-правові основи становлення та розвитку системи колективної безпеки . 23
1.3. Інституційно-управлінські засади сучасної системи забезпечення міжнародного миру 33
1.4. Основні форми діяльності з підтримання або відновлення міжнародного миру і безпеки . 51
Розділ 2. Правоохоронна діяльність місії із забезпечення миру . 99
2.1. Організаційні засади діяльності місії з підтримання миру . 99
2.2. Основні суб’єкти правоохоронної діяльності місії на користь миру 111
2.3. Цивільна поліція як провідний суб’єкт правоохоронної діяльності місії з підтримання миру . . 122
2.4. Основи застосування правоохоронного персоналу в операціях з відновлення або підтримання миру 143
Розділ 3. Правові основи правоохоронної діяльності щодо забезпечення міжнародного миру 153
3.1. Правова база діяльності міжнародної цивільної поліції у галузі підтримання миру . 153
3.2. Роль статутних актів міжнародних організацій у правовому регулюванні операцій із забезпечення міжнародного миру 159
3.3. Національне законодавство як правове джерело правоохоронної діяльності на користь миру . 167
3.4. Правове регулювання участі працівників органів внутрішніх справ України в міжнародних операціях із забезпечення миру . 177
Розділ 4. Адміністративне право як правова основа процесу управління операцією із забезпечення міжнародного миру 200
4.1. Зовнішньо-правові засади операцій на користь миру 200
4.2. Внутрішньо-правові засади операцій на користь миру 226
4.3. Особливості процесу управління правоохоронним компонентом місії із забезпечення міжнародного миру 264
Розділ 5. Система управління службовою діяльністю міжнародної цивільної поліції 288
5.1. Управління діяльністю з виконання мандату міжнародної цивільної поліції . 288
5.2. Управління роботою з персоналом міжнародної цивільної поліції . 298
5.3. Управління системою ресурсного забезпечення діяльності міжнародної цивільної поліції . . 344
Висновки 362
Список використаних джерел . 377
Додатки:
А. Теоретико-методологічні основи діяльності щодо забезпечення міжнародного миру і безпеки
Б. Правоохоронна діяльність операцій із забезпечення миру
В. Правові основи правоохоронної діяльності щодо забезпечення міжнародного миру
Д. Адміністративне право як правова основа процесу управління операцією із забезпечення міжнародного миру
Е. Система управління службовою діяльністю міжнародної цивільної поліції
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження державного регулювання в сфері господарювання 17
1.1. Роль держави в сфері господарської діяльності в умовах ринкової економіки 17
1.2. Публічно-правові засади забезпечення господарського порядку в умовах різноманіття суб'єктів господарювання різних форм власності 41
1.3. Сутність і призначення державного регулювання господарської діяльності в демократичному суспільстві з соціально орієнтованою ринковою економікою 65
1.4. Правові засади організації державного регулювання господарської діяльності в Україні 82
1.5. Із досвіду правового забезпечення державного регулювання господарської діяльності у зарубіжних країнах 105
Розділ 2. Регуляторна діяльність органів виконавчої влади як об'єкт адміністративно-правового регулювання 123
2.1. Адміністративно-правова природа та принципи регуляторної діяльності органів виконавчої влади у сфері господарювання 123
2.2. Правові методи регуляторної діяльності органів виконавчої влади 146
2.2.1. Методи забезпечення соціальної спрямованості економіки 156
2.2.2. Методи забезпечення економічної безпеки суспільства і держави 176
2.2.3. Методи стимулювання суспільно важливих видів господарської діяльності. 187
2.3. Розвиток форм державного регулювання господарської діяльності в сфері виконавчої влади та їх правове забезпечення 197
2.3.1. Програмування соціально-економічного розвитку держави 199
2.3.2. Регуляторні акти 208
2.3.3. Адміністративні договори 221
Розділ 3. Адміністративно-правовий механізм реалізації державної регуляторної політики органами виконавчої влади 244
3.1. Концепція регуляторної реформи – програма вдосконалення державного регулювання в сфері господарської діяльності в Україні 244
3.2. Співвідношення державного регулювання та державної регуляторної політики в сфері господарювання 267
3.3. Вдосконалення адміністративно-правового режиму регуляторної діяльності органів виконавчої влади в ракурсі регуляторної реформи 289
3.4. Роль і місце Державного комітету з питань регуляторної політики та підприємництва у системі державного регулювання господарської діяльності 314
Розділ 4. Організаційно-правові проблеми впровадження засад державної регуляторної політики органами виконавчої влади та місцевого самоврядування 349
4.1. Загальні проблеми впровадження засад державної регуляторної політики в сфері виконавчої влади 349
4.2. Організаційно-правові проблеми впровадження засад державної регуляторної політики на рівні місцевого самоврядування 359
4.3. Проблеми забезпечення ефективності регуляторних актів 374
4.4. Залучення громадськості до регуляторної діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування 390
Висновки 413
Список використаних джерел 421
Стоимость: 1 000.00 грн.

<< пред   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11    ...   118   след >>