Contacts


Artist:

+38(098) 817-94-06
puzike45@gmail.com
 puzik_en


Currency:
English  Русский 

Blog / News

1 10 2009
Subscribe for email newsletter (blog):
or RSS 2.0

Survey

Как Вы оцениваете удобство работы с сайтом?
Printer friendly version Printer friendly version

Topic: Інформаційне право

ID of work: 201-08448
Cost: 120.00 grn.
Qty:  
Rate it
Description:
Photo
Reviews
Concomitant
Ask
План
Вступ
1. Засоби масової інформації, преса, радіо, телебачення, електронні засоби масової інформації як суб’єкти інформаційно-правових відносин.
2. Право на доступ до інформації.
3. Державна таємниця. Поняття «таємна інформація», «цілком таємна інформація», «інформація особливої важливості».
4. Завдання 1
В газеті розповсюджувалася реклама без помітки «на правах реклами» в розділі, відокремленому від решти матеріалів смугою і знайомств. На останній смузі, у вихідних даних газети, поміщалася ремарка наступного змісту: «Матеріали, помічені знайомий ®, розповсюджуються на правах реклами». Чи правомірні дії редакції?
5. Завдання 2
Керівник підприємства видав наказ, що забороняє його працівникам давати які-небудь коментарі представникам засобів масової інформації, що стосуються діяльності компанії, без особистої вказівки на те самого директора або його першого заступника. Дати юридичну оцінку такої заборони.
Висновок
Список використаної літератури

Any questions?

Please use the following form to request information.

Your name:

Email

Please specify your question about Інформаційне право: