Версия для печати Версия для печати

Тема: ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН В СИСТЕМІ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА

Код работы: 212-15027
Стоимость: 200.00 грн.
Кол-во:  
Оценить
Описание:
Фото
Отзывы
Сопутствующее
Спросить
Спеціальність 08. 06. 01 – економіка, організація і управління підприємствами
дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Теоретичні та методологічні засади корпоративної інтеграції в сфері малого підприємництва 15
1.1. Природа та роль підприємництва в ринковій економічній системі 15
1.2. Сутність корпоративної інтеграції та корпоративних відносин як економічної категорії 31
1.3. Методологія системності та послідовності формування корпоративних відносин в малому підприємництві 48
1.4. Інституціональні аспекти корпоративної інтеграції 62
Висновки до розділу 1 74
Розділ 2. Визначення проблем та перспектив розвитку корпоративної інтеграції в малому бізнесі 77
2.1. Порівняльний аналіз стану малого підприємниутва у країнах з традиційно ринковою орієнтацією та в Україні 77
2.2. Аналітичний огляд закордонного досвіду мотиваційного управління в сфері малого бізнесу 92
2.3. Вітчизняні стандарти заохочення ділової та трудової активності 109
2.4. Роль корпоративних структур у забезпеченні конкурентоспроможності малого бізнесу 125
2.5. Корпорації малих підприємств в інноваційній моделі еко-економічного зростання 143
Висновки до розділу 2 159
Розділ 3. Планове забезпечення ефективного функціонування коркорпоративних структур 162
3.1. Сутність та зміст планування як функції управління корпорацією 162
3.2. Систематизація планових рішень в управлінні корпораціями малих підприємств 175
3.3. Організація внутрішньофірмового планування в корпораціях малих підприємств 194
3.4. Методологічні аспекти опрацювання політики зростання та розвитку малих підприємств 209
Висновки до розділу 3 227
Розділ 4. Маркетинг у корпораціях малого бізнесу 229
4.1. Формування структур маркетингу в корпораціях малих підприємств 229
4.2. Методологічні передумови маркетингових досліджень в корпоративних системах 245
4.3. Планові передбачення в корпоративному маркетингу 267
4.4. Корпоративні форми адаптації малих підприємств до міжнародного маркетингу 290
Висновки до розділу 4 310
Розділ 5. Концептуальні засади застосування мотиваційного управління в сфері малого підприємництва 313
5.1. Методологічні положення впровадження мотиваційного управління на малих підприємствах корпоративного типу 313
5.2. Система економічного заохочування персоналу в корпоративних структурах 329
5.3. Нематеріальна мотивація праці як засіб спонукального впливу на співробітників малих підприємств 351
5.4. Роль держави як мотиватора відтворення підприємницького потенціалу суспільства 371
Висновки до розділу 5 485
Висновки 488
Список використаних джерел 494
Додатки 415

Есть вопросы?

Вы можете задать нам вопрос(ы) с помощью следующей формы.

Имя:

Email

Пожалуйста, сформулируйте Ваши вопросы относительно ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН В СИСТЕМІ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА: