Версия для печати Версия для печати

Тема: УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ

Код работы: 212-15211
Стоимость: 200.00 грн.
Кол-во:  
Оценить
Описание:
Фото
Отзывы
Сопутствующее
Спросить
Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
Зміст:
Вступ . 3
Розділ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ . 8
1.1. Реклама і рекламна діяльність як об’єкт управління 8
1.2. Сутність та система державного управління у сфері рекламної діяльності 37
1.3. Правові засади управління у сфері рекламної діяльності 57
Розділ 2. МЕТОДИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 69
2.1. Загальна характеристика методів управління у сфері рекламної діяльності . 69
2.2. Загальнообов’язкові правила рекламної діяльності 81
2.2.1. Регулювання окремих видів реклами . 81
2.2.2. Загальнообов’язкові правила рекламування деяких видів товарів та послуг 103
2.2.3. Заборона недобросовісної реклами . 119
2.3. Контроль і адміністративний примус у сфері рекламної діяльності . 132
2.3.1. Контроль у сфері рекламної діяльності 132
2.3.2. Адміністративна відповідальність за порушення загальнообов’язкових правил рекламної діяльності та заходи їх припинення 148
ВИСНОВКИ 167
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . 173

Есть вопросы?

Вы можете задать нам вопрос(ы) с помощью следующей формы.

Имя:

Email

Пожалуйста, сформулируйте Ваши вопросы относительно УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ: