Версия для печати Версия для печати

Тема: ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМЦЯ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ

Код работы: 212-15295
Стоимость: 200.00 грн.
Кол-во:  
Оценить
Описание:
Фото
Отзывы
Сопутствующее
Спросить
Спеціальність 12.00.01. – теорія та історія держави і права; історія політичних і правових учень
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук ЗМІСТ
ВСТУП .
Розділ 1.ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ
1.1. Поняття правової культури
1.2. Правова культура та українська ментальність .
Розділ 2. ПРАВОВА КУЛЬТУРА ПІДПРИЄМЦЯ .
2.1. Особливості правової культури підприємця
2.2. Основні функції правової культури підприємця .
Розділ 3. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМЦЯ .
3.1. Форми та методи формування правової культури підприємця
3.2. Методика визначення стану правової культури та інформаційно-правових потреб у галузі юридичної освіти підприємця
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
СПИСОК ПОСИЛАНЬ

Есть вопросы?

Вы можете задать нам вопрос(ы) с помощью следующей формы.

Имя:

Email

Пожалуйста, сформулируйте Ваши вопросы относительно ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМЦЯ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ: