Версия для печати Версия для печати

Тема: ЗАХИСТ ВІД НЕПРАВОМІРНОГО ВИКОРИСТАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ У КОНКУРЕНЦІЇ

Код работы: 212-15811
Стоимость: 1 000.00 грн.
Кол-во:  
Оценить
Описание:
Фото
Отзывы
Сопутствующее
Спросить
Cпеціальність: 12.00.04 - Господарське право; господарсько-процесуальне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП . .3
РОЗДІЛ 1. НЕПРАВОМІРНЕ ВИКОРИСТАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ЯК ВИД НЕДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
1.1.Поняття конкуренції і права на конкуренцію. . 12
1.2. Загальна характеристика недобросовісної конкуренції . 24
1.3. Поняття неправомірного використання ділової репутації суб'єктів господарювання у конкуренції 45
РОЗДІЛ 2. ВИДИ НЕПРАВОМІРНОГО ВИКОРИСТАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ У КОНКУРЕНЦІЇ
2.1.Неправомірне використання чужих позначень, рекламних матеріалів і упаковки . 75
2.2.Неправомірне використання товару іншого виробника і копіювання зовнішнього вигляду виробу .104
2.3. Недобросовісна порівняльна реклама 116
РОЗДІЛ 3. ЮРИДИЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕПРАВОМІРНЕ ВИКОРИСТАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ У КОНКУРЕНЦІЇ
3.1. Підстава відповідальності за неправомірне використання ділової репутації суб’єктів господарювання у конкуренції 130
3.2. Види юридичної відповідальності за неправомірне використання ділової репутації суб’єктів господарювання у конкуренції . 158
ВИСНОВКИ .175
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ .179
ДОДАТКИ 196

Есть вопросы?

Вы можете задать нам вопрос(ы) с помощью следующей формы.

Имя:

Email

Пожалуйста, сформулируйте Ваши вопросы относительно ЗАХИСТ ВІД НЕПРАВОМІРНОГО ВИКОРИСТАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ У КОНКУРЕНЦІЇ: