Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук, спеціальність 19.00.01 “загальна психологія, історія психології”
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ 12
1.1. Проблема визначення ціннісних орієнтацій у науковій літературі 12
1.2. Функції і місце ціннісних орієнтацій в структурі особистості .28
1.3. Сутність психічного розвитку як основа розуміння процесу становлення ціннісних орієнтацій .46
1.4. Основні напрями діагностики ціннісних орієнтацій .58
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ .75
2.1. Організація та основні методики дослідження ціннісних орієнтацій студентів 75
2.2. Результати констатуючого етапу дослідження ціннісних орієнтацій студентів .98
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ 112
3.1. Базові психологічні чинники розвитку ціннісних орієнтацій студентів 112
3.2. Аналіз результатів експериментального дослідження особливостей розвитку ціннісних орієнтацій студентів .143
ВИСНОВКИ 174
ЛІТЕРАТУРА .179
ДОДАТКИ .199
Отзывы
Для того чтобы оставлять отзывы, необходимо авторизоваться.